چگونه مشکلات موبایل را سریع حل کنیم؟

با پیشرفت تکنولوژی ابزارآلات دیجیتال بیش از پیش در زندگی انسان ها وارد شده اند و افراد در هر سنی به نوعی با تکنولوژی سر و کار دارند. یکی از پر طرفدارترین گجت ها، تلفن های همراه هوشمند هستند که می توان گفت نقش پر رنگی در زندگی بسیاری از افراد ایفا می کنند.

با توجه به اهمیت گوشی های هوشمند در زندگی، مشاوره تلفنی حل مشکلات موبایل برای کاربران امری ضروری است؛ ریرا موبایل های هوشمند مانند گذشته فقط برای برقراری تماس و ارسال پیام مورد استفاده قرار نمی گیرند و این روزها کاربرد گسترده تری در بین کاربران دارند.

به عنوان مثال، بسیاری از افراد از موبایل خود به عنوان وسیله ای برای کسب درآمد استفاده می کنند و به همین دلیل بروز کوچکترین مشکل برای این گجت های هوشمند ممکن است روند زندگی این افراد را با اختلال مواجه کند.

گاهی اوقات مشکلاتی که برای موبایل های هوشمند به وجود می آید، بدون نیاز به مراجعه به مرکز خدمات و تعمیرات تلفن همراه برطرف می شود و با یک ترفند ساده می توانید در کوتاه ترین زمان اختلال به وجود آمده را برطرف کنید.

برای صرفه جویی در زمان و هزینه در چنین مواقعی بهتر است از مشاوره تلفنی بهره بگیرید و بدون صرف زمان و انرژی زیادی مشکلات مربوط به موبایل خود را حل و فصل نمایید.

بازیابی اطلاعات پاک شده از گوشی

همان طور که گفته شد، بسیاری از افراد در طول روز ساعت های بسیاری را صرف کار با گوشی های هوشمند می کنند و به همین دلیل در طول روز اطلاعات بسیاری وارد گوشی می شوند؛ از طرفی این گوشی ها برای بسیاری از کاربران نقش دوربین عکاسی را ایفا کرده و ثبت کننده خاطرات کاربران در طول روزند پس می توان گفت اطلاعاتی که در طول روز وارد گوشی هوشمند می کنیم، برای ما ارزشمند هستند و تمایلی به از دست دادن این اطلاعات نداریم.

گاهی اوقات به هر دلیل مجبور می شویم گوشی هوشمند خود را فلش کنیم و یا آن را به تنظیمات کارخانه برگردانیم، در چنین شرایطی اگر از اطلاعات گوشی بکاپ نگرفته باشیم، تمامی اطلاعات پاک می شوند!

برای این که با این مشکل مواجه نشوید بهتر است از قبل اطلاعات خود را با اکانت گوگل همگام سازی (Synce) کنید و یا از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید حال اگر این اقدامات را انجام نداده اید و به دنبال راهی برای بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فلش و ریست فکتوری هستید، نگران نباشید، برای بازیابی اطلاعات از دست رفته چند روش وجود دارد، با متخصصین این حوزه مشورت کرده و شانس خود را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته امتحان کنید.

مشکلات رایج گوشی های هوشمند

گوشی ها در طول روز ساعت های بسیاری در حال استفاده شدن هستند و بروز مشکلاتی برای این گوشی های امری طبیعی است؛ از طرفی گوشی های هوشمند  بعد از چند سال استفاده مسلما دچار مشکلاتی می شوند که کاربران را با مشکل مواجه کرده و ممکن است روند استفاده از گوشی را دچار اختلال کنند.

ارور اپلیکیشن ها، نصب نشدن برنامه ها، شارژ نشدن گوشی و … از جمله رایج ترین مشکلات گوشی های هوشمند هستند.

گاهی اوقات مشکلات به وجود آمده اساسی است و برای برطرف کرن آن ها باید به صورت حضوری به مراکز تعمیرات و خدمات تلفن های همراه مراجعه کنید اما در بعضی مواقع نیازی به مراجعه حضوری نیست و با انجام چند مرحله ساده مشکل شما برطرف می شود. در این موقعیت ها توصیه می شود در قدم اول به وسیله موبایل کمک تلفنی با کارشناسان مجرب مشورت کرده و علت اصلی اختلال به وجود آمده را پیدا کنید؛ در صورتی که مشکل گوشی سخت افزاری نیست و با انجام چند ترفند ساده بر طرف می شود، با کمک کارشناسان تلفنی مشکل خود را در خانه و بدون صرف زمان و انرژی بسیار حل و فصل نمایید اما اگر بعد از مشورت متوجه شدید گوشی نیاز به تعمیرات تخصصی دارد، به مراکز تعمیرات و خدمات موبایل مراجعه کرده و تلفن همراه خود را تعمیر نمایید.

آیا موبایل های هوشمند نیاز به آنتی ویروس دارند؟

همه ما می دانیم که برای لپتاپ ها و سیستم های خانگی بهتر است آنتی ویروس نصب کنیم تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم اما این مساله هنوز برای موبایل های هوشمند حل نشده و هنوز بسیاری از کاربران نمی دانند آیا نصب آنتی ویروس برای موبایل های هوشمند ضروری است یا نه؟!

ورود بد افزارها به موبایل های هوشمند اندرویدی و آیفون تقریبا نزدیک به صفر است و تنها درشرایطی می توان نگران ورود بد افزار ها به موبایل های هوشمند شد.

اگر شما از گوشی های آیفون استفاده می کنید و گوشی خود را جیلبریک نکرده اید، نگران ورود بد افزارها و ویروس ها نباشید زیرا اپ استور سد محکمی برای ورود این نوع بد افزارهاست اما اگر گوشی خود را جیلبریک کرده اید، بهتر است از آنتی ویروس ها استفاده کنید.

برای گوشی های اندرویدی، تا زمانی که از منبع معتبری مانند گول پلی اپلیکیشن ها را دانلود می کنید، نگران ورود بد افزارها نباشید اما در صورتی که از سایت های غیر معتبر برنامه های مورد نیاز را دانلود می کنید، بهتر است از آنتی ویروس ها استفاده کنید.

نصب واتساپ بدون شماره در گوشی های هوشمند

بعضی از کاربران به هر دلیل تمایل دارند بدون وارد کردن شماره همراه خود، اکانت واتساپ بسازند. این افراد می توانند با کمک شماره های مجازی این کار را انجام دهند.

اپلیکیشن های بسیاری هستند که می توان با کمک آن ها به شماره های مجازی دسترسی پیدا کرد و از این طریق بدون وارد کردن شماره همراه خود، در واتساپ اکانت بسازید.

اپلیکیشن هایی نظیر textPlus  شماره های غیر واقعی و مجازی را در اختیار کاربران قرار می دهد و با کمک این نوع اپلیکیشن ها  می توانید با شماره های غیر واقعی در واتساپ اکانت بسازید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH