اچ‌پی از دو کروم‌بوک جدید با قابلیت پشتیبانی از قلم USI پرده برداشت

شرکت اچ‌پی، اولین کروم‌بوک‌های خود را که از استایلوس جهانی USI پشتیبانی می‌کنند، معرفی کرد. کروم‌بوک‌های جدید که x360 12b و x360 14b نام دارند، از یک دیزاین تبدیل‌پذیر برخوردارند و در مقایسه با نسل قبلی، حاشیه‌های باریک‌تری دارد.

کروم‌بوک x360 12b مجهز به یک پنل مولتی‌تاچ ۱۲ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۹۱۲ پیکسل و روشنایی ماکزیمم ۲۳۵ نیت است. این دستگاه از یک پردازنده دو هسته‌ای Celeron N4000 اینتل با سرعت کلاک ۱.۱ گیگاهرتز به همراه گرافیک یکپارچه UHD 620 و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی eMMC بهره می‌برد. کروم‌بوک x360 12b، شامل دو پورت USB-C 3.1، یک پورت USB-A 3.1، یک شیار کارت Micro SD و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. در بخش اتصال نیز، کروم‌بوک جدید اچ‌پی از Wi-Fi 5 و Bluetooth 5.0 پشتیبانی می‌کند.

کروم بوک اچ پی x360 12b

کروم‌بوک x360 14b، یک پنل ۱۴ اینچی با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ دارد. این دستگاه، علاوه بر صفحه نمایش بزرگتر، از یک باتری بزرگتر ۴۷ وات‌ساعتی هم برخوردار است. اما بقیه مشخصات اصلی کروم‌بوک، شبیه x360 12b بوده و هیچ تغییری نکرده است. هر دو مدل، یک لولای ۳۶۰ درجه‌ای، اسپیکرهای دوتایی B&O، گوگل اسیستنت داخلی و یک وب‌کم HD با یک میکروفون دوتایی دارند.

کروم بوک اچ پی x360 12b

کروم‌بوک‌های اچ‌پی x360 12b و x360 14b، اواخر این ماه فروش خود را در آمریکا آغاز خواهند کرد. در حالیکه مدل ۱۲ اینچی با قیمت پایه ۳۵۹ دلار در دسترس خواهد بود، مدل ۱۴ اینچی،۲۰ دلار گران‌تر از آن خواهد بود. قلم USI قابل شارژ اچ‌پی نیز، در ماه نوامبر و به قیمت ۷۰ دلار به فروش خواهد رسید. هر دو کروم‌بوک جدید، با یک سال اشتراک رایگان گوگل وان در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH