والپیپر‌های زنده اسمارتفون گوگل پیکسل 4 را از اینجا ببینید

پس از این که جزییاتی درباره اپ‌های جدید Pixel Themes و Recorder اسمارتفون گوگل پیکسل 4 منتشر شد، هم‌اکنون نیز گزارش جدیدی از سایت 9to5Google به دست ما رسیده است که تصاویری از والپیپر‌های زنده این تلفن را نمایش می‌دهد. تمامی والپیپر‌های زنده پیکسل 4، جدید هستند.

این تصاویر توسط برخی اپلیکیشن‌های موجود در اسمارتفون معرفی نشده پیکسل 4 استخراج شده‌اند. گروه خاصی از کاربران سایت NextRift این تصاویر را به سایت 9to5Google ارسال کرده‌اند.

طبق گزارش 9to5Google، پرچمدار بعدی گوگل از 9 تصویر زنده برای جلوه‌ دادن به صفحه‌نمایش استفاده خواهد کرد. از 9 تصویر در این مجموعه، 6 مورد از آن‌ها در هنگام استفاده از حالت شبانه سیستم به صورت خودکار، ظاهری تیره و تاریک به خود می‌گیرند.

والپیپر پیش‌فرض پیکسل 4 با نام Doodle در مجموعه تصاویر پس‌زمینه این اسمارتفون قرار گرفته است. پس از انتخاب این والپیپر به عنوان تصویر زمینه، گزینه‌های مختلفی برای سفارشی‌سازی آن با تم‌های متنوع تلفن برای کاربر نمایش داده می‌شود. یک گزینه تحت عنوان “Do it yourself” نیز در این بخش وجود دارد که هیچ جزییاتی درباره آن نمی‌دانیم.

پیکسل 4

یک والپیپر با نام Compass (قطب‌نما) نیز وجود دارد که از عقربه‌های قطب‌نما در آن استفاده شده است. جهت عقربه‌های قطب‌نما در این تصویر توسط کاربران تعیین می‌شود. این والپیپر، همانند Doodle، قابلیت سفارشی‌سازی با تم‌های مختلف را دارد.

پیکسل 4

در بخش Come Live اسمارتفون پیکسل 4 می‌توان یک والپیپر زنده‌ دیگر با نام Sights From The Sun را پیدا کرد. با تنظیم این والپیپر به عنوان تصویر پس‌زمینه تلفن، می‌توانید سیارات دیگر و قمر‌های آنان را از دید خورشید بچرخانید. تغییر سیاره‌ها و سرعت چرخش آن‌ها از بخش سفارشی‌سازی (Customize Tab) امکان‌پذیر است.

پیکسل 4

در بخش Come Live، تصاویر زنده جدیدی با عناوین Rocky ،Leafy و Prickly وجود دارد که در مجموعه “Garden” قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد که این تصاویر توسط هنرمند مجارستانی با نام Anna Kövecses طراحی شده‌اند.

سه والپیپر زنده دیگر در بخش Living Universe وجود دارد. تصاویر این بخش، مربوط به مکان‌هایی از کشور‌های استرالیا، عربستان سعودی و سوییس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH