فروش یک میلیونی هواوی میت 30 و میت 30 پرو در چین

شرکت هواوی اعلام کرد که بیش از یک میلیون دستگاه از اسمارتفون‌های میت 30 و میت 30 پرو را به فروش رسانده است. این دو هندست در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) به بازار چین عرضه شدند. انتظار می‌رود که گوشی‌های میت 30 و میت 30 پرو در کمتر از یک هفته دیگر به بازارهای جهانی نیز عرضه شوند تا فروش فوق‌العاده هندست‌های جدید هواوی را شاهد باشیم.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در مراسم افتتاح فروشگاه جدید هواوی در شهر شنژن چین اعلام کرد که فروش میلیونی گوشی‌های جدید خانواده میت این کمپانی در کمتر از یک روز حاصل شده است. به عبارتی دیگر، می‌توان گفت که با احتساب سفارش‌های آنلاین این دو گوشی، هواوی در یک دقیقه، 500 میلیون یوآن از فروش این تلفن‌ها به دست آورده است. یعنی به ازای هر دقیقه، 100 هزار تلفن در فرآیند فروش عرضه شده‌اند.

هیچ مدرک مستندی درباره تایید ادعای هواوی وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که باتوجه به تحریم‌های تجاری آمریکا برعلیه این شرکت و پاسخ به آن، هواوی از حمایت کامل کشور خود برخوردار شده است.

با اینکه تلفن‌های میت 30 و میت 30 پرو از سرویس‌ها و نرم‌افزار‌های گوگل استفاده نمی‌کنند، اما تصاویر منتشرشده در شبکه اجتماعی چینی Weibo نشان می‌دهند که افراد زیادی در مقابل فروشگاه جدید هواوی برای خرید این گوشی‌ها در صف‌های طولانی ایستاده‌اند. حتی، موجودی اسمارتفون میت 30 پرو در این فروشگاه به پایان رسیده است.

با وجود اینکه هواوی، مراسم معرفی اسمارتفون‌های جدید خود را در شهر مونیخ آلمان برگزار کرده بود، اما هنوز هیچ خبری از عرضه این دو تلفن در بازار‌های اروپایی منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که این اتفاق در طول ماه جاری میلادی رخ خواهد داد، اما هیچ تاریخ دقیقی برای آن وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH