نمونه تصاویر گرفته شده توسط دوربین اسمارت‌فون گوگل پیکسل 4

دوربین اسمارت‌فون گوگل پیکسل 4 فوق‌العاده خواهد بود. این جمله جزییاتی از دوربین پرچم‌دار جدید گوگل را مشخص نمی‌کند، اما نمونه تصاویر به دست آمده نشان می‌دهد که ظاهرا عبارت گفته شده حقیقت دارد. گفته می‌شود این تصاویر برای نشان دادن قدرت بخش‌های مختلف دوربین در هنگام رونمایی از پیکسل 4 انتخاب شده بودند. با توجه به جزییات به تصویر کشیده شده و زنده بودن رنگ‌ها، می‌توان با جرات گفت که این تصاویر به راستی توسط یک هندست پیکسل گرفته شده باشند.

دوربین گوگل پیکسل 4 دوربین گوگل پیکسل 4 دوربین گوگل پیکسل 4دوربین گوگل پیکسل 4

همانطور که در تصاویر بالا و پایین مشاهده می‌کنید، نمونه‌های فوق‌العاده‌ای از تصاویر سلفی نیز وجود دارد. با توجه به بهبود حالت Night Sight در پیکسل 4، می‌توان با اعتماد به نفس کامل با گوشی خود به عکاسی نجومی پرداخت. در نهایت کامل کننده این مجموعه، تصاویر ماکرو و دورنما هستند. لازم به ذکر است این تصاویر تنها پرومو هستند، اما سال گذشته نیز اتفاق مشابهی برای پیکسل 3 افتاد و بعدها مشخص شد تصاویر منتشر شده شباهت فراوانی به خروجی نهایی دوربین دستگاه دارند.

روی هم رفته باید گفت جنگ دوربین اسمارت‌فون‌ها در سال جاری به مرحله جدیدی وارد شده است؛ جایی که اپل با قابلیت جدید Deep Fusion حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سامسونگ و هواوی نیز همچنان بر تعداد دوربین‌ها و مگاپیکسل آنها می‌افزایند. در این بین به نظر می‌رسد گوگل که نمی‌خواهد به راحتی قافیه را ببازد، با تمام قوا وارد میدان خواهد شد.

دوربین اسمارت‌فون گوگل پیکسل 4 علاوه بر قابلیت‌های گفته شده مجهز به ویژگی جدید تحت عنوان dual exposure نیز خواهد بود. در هر صورت مدت زمان زیادی تا رونمایی از خانواده جدید پرچم‌داران گوگل باقی مانده است و مطمئنا در مراسم معرفی به تفصیل در خصوص توانایی‌های دوربین صحبت خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH