بیکسبی ویژن

دستیار بیکسبی ویژن با قابلیت‌های جدید در اختیار گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس قرار می‌گیرد

شرکت سامسونگ به‌تازگی قابلیت‌های جدیدی را به دستیار بیکسبی اضافه کرده است. هم‌اکنون، جزییات ویژگی‌های جدید دستیار بیکسبی سامسونگ در اختیار ما قرار دارد. مهم‌ترین بخشی که در ارتقا دستیار اختصاصی سامسونگ مشاهده می‌شود، به بهره‌گیری از هوش مصنوعی ارتباط دارد. بیکسبی ویژن جدید در هنگام حرکت کاربر نیز قادر به انجام دستورات مختلفی خواهد بود تا کاربران تجربه راحت‌تری در استفاده از آن داشته باشند.

به عنوان مثال، شما می‌توانید یک لباس را با استفاده از دوربین تلفن به صورت مجازی برروی اندام خود امتحان کنید یا در صورت مناسب نبودن آن، محصولی مشابه همان لباس را در فضای وب جستجو کنید.

علاوه‌بر این، نسخه جدید دستیار بیکسبی می‌تواند همه بخش‌های یک متن را ترجمه کرده و پوسترهای فیلم‌ها را با استفاده از فناوری واقعیت افزوده (AR) به ویدیو تبدیل کند. تمامی کارها توسط نسخه ارتقایافته بیکسبی ویژن انجام می‌شوند.

قابلیت ترجمه زنده و پیشرفته بیکسبی ویژن این امکان را به شما می‌دهد تا با گرفتن دوربین برروی متن موردنظر خود، ترجمه آن‌ها را که با استفاده از واقعیت افزوده انجام شده، دریافت کنید. در ضمن، نیازی به ثبت تصاویر نبوده و فقط با گرفتن دوربین اسمارتفون سامسونگی خود می‌توانید ترجمه متون را مشاهده کنید.

قابلیت ترجمه زنده بیکسبی ویژن توانایی خواندن 54 زبان مختلف و ترجمه آن‌ها به 104 زبان دیگر را دارد تا در صورت استفاده از آن در سایر نقاط جهان با مشکل ترجمه مواجه نباشید.

قابلیت Picture Play، دستیار بیکسبی ویژن سامسونگ را قادر می‌سازد تا پوستر فیلم‌های مختلف را به ویدیو تبدیل کند تا کاربران به وسیله مشاهده تریلر آن فیلم بتوانند جزییات بیشتری از آن را مشاهده کنند. هم‌چنین، با استفاده از این قابلیت می‌توان اطلاعات دیگری، مانند بازیگران، رتبه‌بندی فیلم و موضوع آن را مشاهده کرد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ در زمینه تجهیز دستیار هوشمند خود به قابلیت‌های جدید، عملکرد خوبی داشته است. اما در کنار معرفی قابلیت‌های خوب و کاربردی این دستیار باید یک خبر بد را نیز گفت؛ سامسونگ اعلام کرده است که ویژگی‌های جدید دستیار بیکسبی در ابتدا فقط برای کاربران اسمارتفون‌های سری گلکسی نوت 10 در دسترس خواهد بود. سامسونگ درباره سایر اسمارتفون‌های خود چیزی نگفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH