سامسونگ کروم‌بوک 4 و 4 پلاس را با قیمت پایه 230 دلار معرفی کرد

سامسونگ، دو مدل لپ‌تاپ جدید را در ادامه کروم‌بوک 3 معرفی کرد. هر دوی این دستگاه‌ها مانند مدل قبلی‌شان، ارزان‌قیمت هستند.

یکی از آنها، کروم‌بوک 4 است که یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل دارد و وزن آن همانند کروم‌بوک 3 برابر ۱.۱۸ کیلوگرم است و دیگری، کروم‌بوک 4 پلاس با یک صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی فول‌اچ‌دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل که وزنی معادل ۱.۷ کیلوگرم دارد. هر دو لپ‌تاپ، از پردازنده Celeron N4000 بهره می‌برند و می‌توانند تا ۶۴ گیگابایت، حافظه داخلی و تا ۶ گیگابایت، رم داشته باشند. آنها همچنین دارای قابلیت اتصال گیگابیت وای‌فای هستند و دسترسی داخلی به گوگل اسیستنت و پلی استور دارند.

کروم بوک 4 پلاس
کروم‌بوک 4 پلاس

سامسونگ می‌گوید که کروم‌بوک کوچک‌تر، با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۲.۵ ساعت دوام بیاورد؛ در حالیکه مدل بزرگ‌تر، عمر باتری کوتاه‌تری داشته و تا ۱۰.۵ ساعت دوام خواهد آورد. همانطور که از تصاویر پیداست، دستگاه کوچک‌تر، دارای حاشیه‌های پهن‌تری است.

کروم بوک 4
کروم‌بوک 4

در مورد قیمت‌ها باید بگوییم که کروم‌بوک 4 قرار است با قیمت پایه ۲۳۰ دلار عرضه شود و قیمت کروم‌بوک 4 پلاس هم از ۳۰۰ دلار شروع خواهد شد. شما هم‌اکنون می‌توانید این لپ‌تاپ‌ها را از فروشگاه Best Buy، وب‌سایت سامسونگ و خرده‌فروشی‌های منتخب خریداری نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH