نسل بعدی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن سونی با یک دوربین پشت در راه است

وب‌سایت LetsGoDigital اخیرا پتنت جدیدی از سونی کشف کرده که نشان‌دهنده نسل بعدی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن شرکت است. تصاویر موجود در این پتنت، یک هدست بی‌سیم را نمایش می‌دهند که شبیه به ست‌آپ فعلی بوده اما هیچ کابل وصل‌شونده‌ای ندارد. دستگاه، همچنین یک دوربین پشت دارد که در حال‌حاضر بر روی هدست کنونی موجود نیست.

نام دستگاه در پتنت، PlayStation VR2 ذکر شده که احتمالا یک عنوان موقتی است. این هدست ممکن است از بهبودهای زیاد دیگری مانند استفاده از فناوری بلوتوث برای کنترلرها نیز برخوردار گردد. بی‌سیم بودن دستگاه، آن را در رده هدست‌هایی مانند Oculus Gear قرار می‌دهد.

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن

پلی استیشن قبلا درباره قابلیت‌های نسل بعدی هدست واقعیت مجازی خود، شامل میدان دید وسیع‌تر و امکان ردیابی چشم صحبت کرده بود؛ با این‌حال، علاقمندان به آن، نباید انتظار دیدن دستگاه جدید را به این‌زودی‌ها داشته باشند. دلیل آن هم این است که هدست فعلی، با پلی استیشن 5 سازگار خواهد بود.

البته لازم به گفتن است که همه موارد فوق صرفا در حد ایده و پتنت هستند و سونی ممکن است هرگز از آنها استفاده نکند. با این‌حال، با اطمینان نسبتا بالایی می‌توان گفت که شرکت ژاپنی احتمالا در آینده نه چندان دور یک هدست جدید واقعیت مجازی پلی استیشن عرضه خواهد کرد و آن موقع است که باید دید پتنت فوق چگونه به کار گرفته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH