عرضه احتمالی پیکسل واچ به‌همراه اسمارت‌فون‌های گوگل پیکسل 4 و 4XL

نهایتا پس از چندین سال گمانه‌زنی به‌نظر می‌رسد که گوگل طی هفته آینده و در جریان برگزاری رویداد روز 15 اکتبر خود از یک دستگاه پیکسل واچ رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش وب‌سایت Nikkei Asian Review، غول جستجوگر قصد دارد که تا فصل بهار سال 2020، گجت پیکسل واچ، یک هندست اقتصادی پیکسل و یک گوشی پیکسلی 5G را عرضه نماید.

طی سالیان گذشته شایعاتی پیرامون تلاش گوگل برای توسعه یک پیکسل واچ و نهایتا توقف این پروژه منتشر شد. این گزارش جدید با گزارش پیشین وب‌سایت Business Insider در تناقض است؛ گزارشی که ادعا می‌کرد در جریان رویداد هقته آینده گوگل از هیچ دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS رونمایی نخواهد شد.

درواقع ورود یک کمپانی دیگر به حوزه کسب‌وکار اسمارت‌واچ چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد؛ چرا که این بازار، تحت سیطره اپل واچ بوده و اسمارت‌واچ‌های اندرویدی به موفقیت کم‌تری دست یافته‌اند. همانند حوزه تبلت‌ها، این‌بار نیز سامسونگ تنها کمپانی تلاشگر در راستای منافع گوگل محسوب می‌شود. غول کره‌ای حقیقتا مایل است کاربران را به خریداری محصولات اکوسیستم خود سوق دهد. با این‌حال پیش‌قدم شدن سامسونگ جهت توسعه بیکسبی به فضای رقابتی میان 2 کمپانی دامن خواهد زد.

در صورت عرضه پیکسل واچ، این گجت از سیستم‌عامل Wear OS بهره برده و احتمالا در تبلیغات از آن و یک جفت پیکسل باد جدید به‌عنوان ابزارهای‌جانبی برای سری پیکسل 4 یاد خواهد شد. به‌نظر شما آیا عرضه پیکسل واچ یک اقدام نامعقول به‌شمار می‌آید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH