تصاویر و مشخصات گوگل پیکسل 4 و 4XL در وب‌سایت فروشگاه Best Buy کانادا رویت شد

شرکت گوگل در روز 15 اکتبر از اسمارت‌فون‌های پیکسل 4 و پیکسل 4XL رونمایی خواهد کرد. تنها 3 روز پیش از معرفی رسمی این هندست‌ها، تصاویر و مشخصات چهارمین نسل از گوشی‌های پیکسل در وب‌سایت کانادایی Best Buy منتشر شد. تصاویر منتشر شده دارای هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی نیستند و دستگاه‌های پیکسلی را با رنگ‌بندی مشکی و سفید براق نمایش می‌دهند. تصاویر مربوط به این مد‌ل‌ها پیش‌تر نیز در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

با این‌حال فهرست سایت دارای یک محتوای تبلیغاتی است که نشان می‌دهد نرم‌افزار به‌کارگیری شده در پیکسل 4 جهت ثبت عکس‌های شبه‌استودیو در کلیه موقعیت‌ها به کاربران کمک خواهد کرد. بعلاوه این محتوای تبلیغاتی تاکید می‌کند که عکاسی با دوربین پیکسل 4 کار آسانی است و صرفا بایستی سوژه را تعیین کرده و عکس‌برداری نمود. این فرآیند کاملا پیش‌پاافتاده بوده و از هرگونه اقدام ویرایشی بی‌نیاز است.

بعلاوه محتوای تبلیغاتی اعلام می‌کند که پیکسل 4 با مشخصه ژست‌های سریع (Quick Gestures) عرضه خواهد شد. این مشخصه به کاربران امکان می‌دهد تا بدون لمس کردن گوشی به انجام امور مختلف بپردازند. همچنین محتوای مذکور تائید می‌کند که کاربران پیکسل 4 از قابلیت بکاپ نامحدود عکس‌ها با کیفیت اصلی بر روی سرویس گوگل فوتوز بهره‌مند خواهند شد.

بعلاوه فهرست ارائه شده به مقایسه مشخصات هندست‌های سری پیکسل 4 با اسمارت‌فون پیکسل 3XL پرداخته است. این مشخصات با اطلاعات لو رفته طی هفته گذشته مطابقت دارند. با این‌حال بایستی خاطرنشان کرد که جدول مشخصات از فیس آنلاک به‌عنوان تنها متد احرازهویت در دستگاه یاد کرده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد گوگل از به‌کارگیری اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در هندست‌های پیکسل 4 و 4XL صرف‌نظر نموده است. برای اطمینان از این پدیده ناچارا بایستی تا روز سه‌شنبه آتی منتظر بمانیم.

مشتریان در صورت تمایل با مراجعه به وب‌سایت www.bestbuy.ca می‌توانند نسبت به پیش‌سفارش مدل 64 گیگابایتی اسمارت‌فون‌های پیکسل 4 یا 4XL با قیمت 50 دلار کانادا (معادل 40 دلار آمریکا یا 30 یورو) اقدام نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH