نسخه ارزان‌ لپ‌تاپ گوگل با نام Pixelbook Go معرفی شد

شرکت گوگل در رویداد سخت‌افزاری اکتبر از لپ‌تاپ جدید خود با نام پیکسل بوک گو (Pixelbook Go) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ دارای یک صفحه‌نمایش 13.3 اینچی لمسی بوده و قیمت آن از 649 دلار شروع می‌شود. گوگل می‌گوید که پیش‌خرید این لپ‌تاپ با رنگ مشکی از هم‌اکنون آغاز شده و رنگ صورتی آن نیز به‌زودی در فرآیند فروش در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

پیکسل بوک گو

پیکسل بوک گو از یک صفحه‌کلید بدون صدا استفاده می‌کند که صدای دکمه‌های آن بسیار کم‌تر از سایر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است. در ویدیو معرفی این لپ‌تاپ ادعا شد که پیکسل‌ بوک جدید گوگل توانایی نگه‌داری شارژ باتری تا 12 ساعت را دارد. هم‌چنین، گوگل در وبلاگ خود اعلام کرد که تنها با 20 دقیقه قراردادن این دستگاه در شارژ می‌توانید تا 2 ساعت از آن استفاده کنید.

پیکسل بوک گو

لپ‌تاپ جدید گوگل با پردازنده‌های Core i5 ،Core m3 و Core i7 شرکت اینتل در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هم‌چنین، دو گزینه مختلف برای پیکربندی حافظه‌ رم و سه‌ گزینه برای حافظه SSD این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. مدل‌های مختلف پیکسل بوک گو با رم 8 یا 16 گیگابایتی در کنار حافظه SSD با ظرفیت‌های 64، 128 یا 256 گیگابایت روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH