اسپیکر Nest Mini

گوگل از نسل جدید اسپیکر هوشمند خود با نام Nest Mini رونمایی کرد

همانگونه که انتظار داشتیم، گوگل از اسپیکر هوشمند جدید خود با نام Nest Mini رونمایی کرد که به عنوان جانشین Home Mini در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این اسپیکر از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد، با این تفاوت که Nest Mini در پشت خود دارای یک شیار برای قراردادن برروی دیوار است.

از آن جایی که گوگل تیم گوگل هوم (Google Home) و Nest را با هم ادغام کرده بود، استفاده از نام Nest Mini برای محصول جدید این کمپانی یک انتخاب عاقلانه به نظر می‌رسد. دومین اسپیکر هوشمند گوگل به عنوان یک جایگزین کامل، بی‌نقص و بهبودیافته به میدان رقابت بین اسپیکرهای هوشمند وارد شده است.

گفته می‌شود که سخت‌افزار و نرم‌افزار Nest Mini تغییرات مهمی داشته است که باعث شده‌اند تا صدای خروجی آن نسبت به نسل قبلی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. به عنوان مثال، خروجی باس این اسپیکر نسبت به گوگل هوم مینی (Google Home Mini) افزایش دوبرابری داشته است. هم‌چنین، مهندسان بخش نرم‌افزار گوگل با توسعه یک نرم‌افزار اختصاصی برای این اسپیکر هوشمند موفق شدند تا صدای خروجی این بلندگو را در سطوح مختلف صدا از کیفیتی شفاف و طبیعی برخوردار کنند.

Nest Mini دارای چندین چراغ LED است که با نزدیک‌شدن دستان کاربر به دستگاه روشن می‌شوند تا به راحتی بتوان میزان صدای موسیقی را تنظیم کرد. علاوه‌بر تمامی این‌ها، اسپیکر جدید گوگل توانایی تنطیم صدای دستیار هوشمند گوگل، اخبار و پادکست‌ها را به صورت داینامیک دارد. با استفاده از این قابلیت، صدای خروجی اسپیکر بسته به شلوغی محیط تغییر می‌کند.

اگر در خانه خود از سایر اسپیکر‌های Nest استفاده می‌کنید، اسپیکر Nest Mini توانایی متصل شدن به آن‌ها را دارد، به وسیله این قابلیت می‌توانید یک سیستم صوتی مجهز در خانه خود داشته باشید. با استفاده از این قابلیت جدید می‌توانید موسیقی‌ها، کتاب‌های صوتی و پادکست‌های خود را از یک اسپیکر به اسپیکر دیگر منتقل کنید. تمامی فرآیند انتقال توسط صدای شما انجام می‌شود.

اسپیکر Nest Mini

به گفته گوگل، اسپیکر Nest Mini با استفاده از تراشه مخصوص یادگیری ماشین و سخت‌افزار TeraOPS، هوشمندتر و سریع‌تر از نسخه قبلی خود عمل می‌کند. استفاده از این سخت‌افزار به گوگل اجازه می‌دهد تا تجارب دستیار هوشمند خود را مستقیما از روی پایگاه داده به سمت دستگاه ارسال کند. به عنوان مثال، اگر این اسپیکر در آمریکا مورد استفاده قرار بگیرد، توانایی یادگیری اصطلاحات و دستورات رایج کاربر را خواهد داشت تا پاسخی سریع به کاربر ارایه دهد.

پیش‌سفارش اسپیکر جدید گوگل از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت با قیمت 49 دلار آغاز شده است. این اسپیکر هوشمند از تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) در وب‌سایت‌های BestBuy ،Target ،Walmart و سایر خرده‌فروشان آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

اسپیکر Nest Mini

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH