به‌روزرسانی بزرگ گلکسی فولد

اولین به‌روزرسانی بزرگ گلکسی فولد ویژگی‌های گلکسی نوت 10 را به این هندست اضافه کرد

گلکسی فولد سامسونگ دستگاهی خاص در بین محصولات این شرکت به حساب می‌آید، اما این خاص بودن موجب نشده تا شرکت تلاش خود جهت افزودن برخی ویژگی‌های پرچم‌داران خود بر روی این هندست را متوقف نکند. بر همین اساس، اولین به‌روزرسانی بزرگ گلکسی فولد بسیاری از ویژگی‌های جدید گلکسی نوت 10 را بر روی این اسمارت‌فون به ارمغان می‌آورد.

به گزارش SamMobile، این آپدیت با حجم 670 مگابایت منتشر شده و کاربران کشورهای فرانسه و امارات گزارش‌هایی در خصوص دریافت آن اعلام کرده‌اند. اولین تغییر مربوط به افزوده شدن حالت Night Mode به دوربین سلفی است که در نوت 10 نیز وجود دارد. قابلیت‌های Live focus video و AR Doodle نیز به دوربین اسمارت‌فون انعطاف‌پذیر کره‌ای‌ها اضافه شده است. سامسونگ تصمیم گرفته گزینه جدیدی برای فعال کردن ضبط Super steady در حالت Hyperlapse اضافه کند که ویژگی جذابی برای علاقه‌مندان به حالت Hyperlapse محسوب می‌شود.

در نهایت، اولین به‌روزرسانی بزرگ گلکسی فولد ویدیو ادیتور جدیدی نیز با خود به همراه دارد که اجازه می‌دهد ضمن چسباندن ویدیوها به یکدیگر، کپشن‌های مورد نظر خود را نیز به ویدیوها اضافه کنید. البته باید گفت ویژگی‌های گفته شده مشخصاتی هستند که در برگه تغییرات به آنها اشاره شده است؛ مطمئنا قابلیت‌های ریز و درشت دیگری نیز در انتظار کاربران گلکسی فولد خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH