شیائومی CC9 Pro

نمونه تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین 108 مگاپیکسلی شیائومی CC9 Pro منتشر شد

همانطور که اکثر شما می‌دانید، طبق اخبار و شایعات منتشر‌شده، اسمارتفون جدید شیائومی Mi CC9 Pro از لحاظ دوربین برتری خاصی خواهد داشت. این تلفن از یک دوربین پنج‌گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسل و یک دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر برای ثبت ‌تصاویر و ضبط ویدیو‌ها استفاده خواهد کرد. هندست جدید CC9 Pro در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) به صورت رسمی معرفی خواهد شد، اما شیائومی با انتشار نمونه تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین این دستگاه، همه توجهات را به خود جلب کرد.

در تمامی تصاویر برروی زوم فوق‌العاده آن‌ها تاکید شده است. در اولین تصویر می‌توان مزارع پله‌ای برنج را مشاهده کرد، تصویر بعدی از همان محل با زوم ترکیبی 10 برابر ثبت شده است. تصویر بعدی نیز از یک فرد مرتبط با کمپانی شیائومی گرفته شده است. این تصویر توسط دوربین 108 مگاپیکسلی ثبت شده و مقیاس آن نسبت به عکس اصلی فقط 0.8 درصد افزایش یافته است.

نکته: این تصاویر از حجم زیادی برخوردار بوده و رزولوشن بسیار بالایی دارند.

تصویری هم از جلوی اسمارتفون شیائومی Mi CC9 Pro منتشر شده است. در صورتی که قصد نگاه انداختن به بدنه پشتی این تلفن را دارید، تصویر منتشر‌شده از پوستر تبلیغاتی آن به شما کمک می‌کند.

شیائومی CC9 Pro

شیائومی در کنار معرفی تلفن CC9 Pro از جدیدترین ساعت هوشمند خود نیز رونمایی خواهد کرد. در پوستر تبلیغاتی این ساعت از عبارت “یک بند هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ نیست” برای معرفی آن استفاده شده است. باتوجه به این جمله، می‌توان گفت که این ساعت در مقایسه با Mi Band 4 دارای عملکرد بهتر و پیشرفته‌تری خواهد بود.

شیائومی CC9 Pro

طبق اطلاعات منتشر‌شده توسط افشاگر معروف، Ice Universe، شیائومی علاوه‌بر رونمایی از اسمارتفون و اسمارت‌واچ جدید خود، از Mi TV 5 نیز رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH