ویدیوی مربوط به ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch منتشر شد

پیش‌تر اعلام شد که ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch به‌همراه اسمارت‌فون‌های Mi CC9 پرو و می نوت 10 در روز 5 نوامبر رسما معرفی خواهد شد. این خبر، دیروز موردتایید قرار گرفت و امروز، اولین ویدیوی مربوط به بررسی این اسمارت‌واچ منتشر شده است.

پس از بازگشایی قفل دستگاه، اپلیکیشن‌ها به آیکون‌های مربعی‌شکل در قالب یک ماتریس 3 در 3 ساده با پس‌زمینه تیره نمایش داده می‌شوند. این پدیده نشان‌دهنده آن است که رابط کاربری MIUI برای این ساعت همانند ورژن اسمارت‌فونی این نرم‌افزار از حالت تاریک پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه نحوه عملکرد تاج دیجیتالی ساعت نیز به نمایش گذاشته شده است. این قسمت جهت پیمایش در رابط کاربری ساعت مورد استفاده قرار گرفته و به‌عنوان دکمه پاور نیز عمل خواهد کرد. موضوع عجیب این‌که کاربر، ویدیویی را بر روی نمایشگر کوچک ساعت بارگذاری می‌کند و هم‌زمان با خاتمه یافتن تیزر، پخش آن آغاز می‌شود.

بعلاوه یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه در خصوص رابط کاربری MIUI ساعت منتشر شده است. این ویدیو از استمرار به‌کارگیری زبان طراحی مشابه میان رابط کاربری ساعت و نسخه تمام‌عیار MIUI برای اسمارت‌فون‌ها حکایت دارد.

شیائومی Mi Watch با تراشه اسنپ‌دراگون Wear 3100 عرضه خواهد شد. امکانات ارتباطی این گجت شامل GPS ،NFC، وای‌فای، بلوتوث و قابلیت‌های eSIM برای استقلال هرچه بیش‌تر است. Mi Watch با رنگ‌های سفید و مشکی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری دستگاه هنوز اعلام نشده است؛ اما با توجه به عرضه این گجت در آینده نزدیک، احتمالا طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در رابطه با آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH