دوربین پیکسل 4

امتیاز دوربین گوگل پیکسل 4 توسط DxOMark منتشر شد: ضعیف‌تر از رقبا!

وب سایت DxOMark در جدیدترین بررسی خود به دوربین اسمارتفون گوگل پیکسل 4 پرداخته است. هم‌چنین، بررسی ویدیویی دوربین پرچمدار جدید گوگل را نیز می‌توانید مشاهده کنید. این وب‌سایت با بررسی تخصصی خود، تمامی نقاط قوت و ضعف دوربین پیکسل 4 را در نظر گرفته است.

همانطور که از یک اسمارتفون پرچمدار انتظار می‌رود، عملکرد کلی دوربین پیکسل 4 واقعا خوب است. دوربین دستگاه، توانایی بسیار خوبی را در بخش تصویربرداری در محیط‌های دارای نور از خود نشان می‌دهد. هم‌چنین، دوربین این دستگاه قادر به نمایش جزییات دقیقی از تصاویر در محیط بیرون و داخل است. وب‌سایت DxOMark از عملکرد دوربین تله‌فوتو در طول روز و ثبت تصاویر در محیط‌ داخلی تحت تاثیر قرار گرفته است.

ضبط ویدیو‌ها نیز به لطف سیستم نرخ فریم تطابق‌پذیر و پایداری لنز با کیفیت بسیار خوبی انجام می‌شود. یک ویدیو کوتاه نیز از عملکرد دوربین پیکسل 4 در ویدیو بالا وجود دارد.

البته، دوربین پیکسل 4 از ضعف‌هایی رنج می‌‌برد. کارشناسان این وب‌سایت با بررسی دقیق خود متوجه شدند که دوربین هندست جدید گوگل در بخش ویدیو دارای اشکالاتی است. به عنوان مثال، ویدیو‌ها در هنگام حرکت دوربین با کیفیت مناسبی ضبط نمی‌شوند.

هم‌چنین، سایه‌انداختن رنگ‌ها در همه محیط‌ها، از بین رفتن جزییات تصویر در هنگام زوم کوتاه و اثر حلقه‌شدگی در گوشه‌هایی از تصویر نیز از سایر نقاط ضعف دوربین این تلفن به شمار می‌روند.

عملکرد کلی پیکسل 4 در بخش ثبت تصاویر و ویدیو‌ها را می‌توان قابل قبول توصیف کرد. اما این اسمارتفون در مقایسه با رقبای خود، امتیاز بسیار کمی دریافت کرد. پیکسل 4 با کسب 112 امتیاز در رتبه هشتم DxOMark و در کنار هندست هواوی میت 20 پرو قرار گرفت. امتیاز پیکسل 4 حتی کمتر از اسمارتفون‌های وان پلاس 7 پرو و آنر 20 پرو است که نتیجه ناامیدکننده‌ای برای این تلفن محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH