چند قابلیت دیگر سامسونگ گلکسی نوت 10 برای هندست‌های سری گلکسی S10 عرضه خواهد شد

طی چند ماه گذشته، سامسونگ تعداد زیادی از قابلیت‌های مفید گلکسی نوت 10 را برای هندست‌های سری گلکسی S10 خود ارایه نموده است و با توجه به رضایت‌مندی فوق‌العاده مردم بابت دریافت این امکانات، غول کره‌ای تصمیم گرفته تا چنین اقدامی را مجددا تکرار نماید.

امروز سامسونگ از عرضه نرم‌افزاری جدید برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S10e، گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 5G خبر داد. این نرم‌افزار تعداد بیش‌تری از امکانات جذاب گلکسی نوت 10 را در خود جای می‌دهد. بعلاوه آخرین به‌روزرسانی در کنار امکانات اضافه شده به سری گلکسی S10 در ماه سپتامبر گذشته، چندین عملکرد کاملا جدید و هوشمند در زمینه چندرسانه‌ای و تسهیل برقراری اتصال وای‌فای را به این هندست‌ها اضافه خواهد کرد. به‌عنوان مثال، اکنون اپلیکیشن گالری به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق جستجو با کلمات کلیدی، تصاویر مورد علاقه خود را سریعا پیدا کنند. همچنین به لطف ارتقا قابلیت جستجوی دستگاه‌ها در به‌روزرسانی جدید، یافتن جدیدترین آهنگ‌ها، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی تسهیل می‌شود. بدین‌ ترتیب فهرستی از محتوای توصیه شده توسط اپلیکیشن‌های پخش چندرسانه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گزینه جدیدی موسوم به Media & Devices به پنل اقدام فوری (Quick Panel) اضافه شده است. این مشخصه، کنترل تجربه چندرسانه‌ای میان دستگاه‌های مختلف و صرفا از طریق گوشی گلکسی S10 را تسهیل می‌کند. هات‌اسپات خودکار یکی دیگر از مشخصه‌های جدید این به‌روزرسانی محسوب می‌شود. این قابلیت به کاربران امکان میدهد تا گوشی‌های خود را به هاب‌های وای‌فای تبدیل نمایند. در صورت اتصال سایر دستگاه‌های سامسونگی به اکانت خانوادگی یا سامسونگی مشابه، گزینه Auto Hotspot به دارندگان گلکسی S10 اجازه خواهد داد تا ارتباط هات‌اسپات با این دستگاه‌ها را به‌طور خودکار برقرار نمایند.

بعلاوه به لطف انتشار به‌روزرسانی جدید، کاربران هندست‌های سری گلکسی S10 از طریق قابلیت AR Doodle و بدون‌نیاز به قلم S Pen قادر به اعمال تغییرات جالب و سرگرم‌کننده در ویدیوها خواهند بود. نهایتا به لطف مشخصه به‌روزرسانی شده سامسونگ DeX، تبدیل کلیپ‌های ضبط شده توسط گلکسی S10 به ویدیوهای پویا بیش‌ازپیش تسهیل شده است. بدین منظور تنها کافیست از اتصال دستگاه به کامپیوترشخصی یا مک خود اطمینان حاصل کنید.

بر اساس اظهارات سامسونگ، زمان عرضه این به‌روزرسانی احتمالا با توجه به کشور و اپراتور مخابراتی متغیر خواهد بود. بنابراین به زمان دقیق انتشار به‌روزرسانی جدید در ایالات‌متحده نیز اشاره نشده است. بعلاوه برخی امکانات احتمالا تنها در برخی کشورها قابل دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH