گلکسی S9

آپدیت ماه نوامبر گلکسی S9 با بهبودهای جدید در اپلیکیشن دوربین منتشر شد

گلکسی S9 و S9 پلاس در اولین هفته این ماه با بسته امنیتی نوامبر 2019 به‌روزرسانی شدند و سامسونگ حالا آپدیت دومی را برای این اسمارتفون‌ها منتشر کرده است. هنوز علت انتشار دومین آپدیت برای دستگاه‌ها مشخص نیست. بسته امنیتی ماه نوامبر پیشاپیش برای S9 و S9 پلاس قابل دسترس بود و در حالیکه لیست تغییرات، به بهبود عملکرد دوربین اشاره کرده است، به نظر نمی‌رسد که هیچ بهبود واقعی یا قابلیت‌های جدیدی برای اپلیکیشن دوربین ارایه شده باشد.

البته سامسونگ تمایل به تکرار تغییرات قدیمی‌تر برای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود دارد و امکان دارد شرکت این‌بار هم دست به چنین کاری زده باشد. با این‌حال، آپدیت مذکور احتمالا باید شامل تغییراتی باشد؛ چراکه شماره بیلدهای G960FXXU7CSK1 و G965FXXU7CSK1، به ترتیب برای گلکسی S9 و S9 پلاس، به ما می‌گویند که این صرفا یک آپدیت امنیتی نیست (برای اینکه اگر اینگونه می‌بود باید به جای حرف U بعد از XX، حرف S قرار داشت). اینکه تغییرات اعمال‌شده واقعا چه چیزهایی هستند، تنها می‌توان به حدس‌و گمان اکتفا کرد.

گلکسی S9

به‌روزرسانی جدید گلکسی S9، این‌بار ابتدا در هلند انتشار یافته و به‌زودی برای سایر کشورها هم ارایه خواهد شد. شما برای دانلود آن بر روی دستگاه‌تان می‌توانید اپلیکیشن تنظیمات را باز کرده، گزینه Software update را انتخاب کنید و سپس بر روی Download and install کلیک نمایید. شما همچنین می‌توانید آخرین فریمور S9 و S9 پلاس را به‌طور دستی از این آرشیو فریمور پیدا کرده و دانلود کنید.

3 در مورد “آپدیت ماه نوامبر گلکسی S9 با بهبودهای جدید در اپلیکیشن دوربین منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH