والدین در چین با تست DNA فرزندانشان به‌دنبال اثبات اعجوبه بودن آنها هستند!

خیلی از ماها ممکن است استعدادهایی داشته باشیم که هرگز شکوفا نشده‌اند. اما این‌روزها کم نیستند والدینی که ادعا می‌کنند بچه آنها یک اعجوبه است. حالا در کشور چین، بسیاری از پدر و مادرها شروع به تست DNA فرزندانشان کرده‌اند؛ به امید اینکه استعداد بالقوه‌ای در فرزندانشان کشف کنند که آنها را تبدیل به یک اعجوبه کند.

بلومبرگ گزارش می‌دهد که چطور یک پدر چینی به نام Chris Jung تصمیم به آزمایش بزاق دخترش در کمپانی Gene Discovery گرفته است. Jung به این خبرگزاری گفته که او در مورد دخترش همیشه آرزو می‌کرد که وقتی بزرگ شد یک دکتر یا وکیل حرفه‌ای بشود؛ اما با انجام آزمایش‌ها متوجه شده که فرزندش استعدادهایی برای موفقیت در زمینه موسیقی، ریاضیات و ورزش دارد، و همین موضوع نظر او را درباره رویاهایی که درباره دخترش داشته به‌کلی عوض کرده است.

تست DNA

او می‌گوید: من دوست داشتم دخترم در آینده یک دکتر یا وکیل بشود؛ اما وقتی به نتایج تست DNA نگاه کردم، متوجه شدم که حافظه او چقدر بد است. به همین‌خاطر انتظاراتم را درباره او تغییر دادم؛ برای اینکه اگر چنین چیزهایی را از او انتظار داشته باشم، نیاز به مطالعه بیشتر و به حافظه‌سپاری خواهد داشت که ممکن است از عهده آن برنیاید.

بد نیست بدانید که داشتن یک ژن خاص، لزوما به معنی تضمین آینده شما نیست؛ بلکه این آگاهی را به شما می‌دهد که در چه زمینه‌هایی ممکن است استعداد داشته باشید. این‌روزها والدین بهترین‌ها را برای فرزاندنشان می‌خواهند و حتی حاضرند پول‌ بسیار زیادی را برای آینده آنها هزینه کنند. بنابراین هرچه بیشتر درباره استعدادهای بچه‌هایشان بدانند، بهتر خواهند توانست آینده خوبی برای آنها رقم بزنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH