تصاویر گلکسی A71 سامسونگ افشا شد؛ دوربین چهارگانه L شکل و نمایشگر آمولد Infinity-O

هفته گذشته شاهد اولین رندرهای اسمارتفون گلکسی A51 سامسونگ بودیم و حالا تصاویر جدیدی از برادر بزرگتر آن یعنی گلکسی A71 منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی نیز از همان زبان طراحی A51 بهره برده و دارای یک هول پانچ در مرکز نمایشگر، حاشیه‌های نازک در اطراف و یک دوربین L شکل در پشت است.

گفته می‌شود که گلکسی A71 مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی آمولد Infinity-O با یک اسکنر اثرانگشت یکپارچه و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دیزاین جلوی آن، به‌جز در مورد شیشه مسطح‌اش، کاملا شبیه به سری گلکسی نوت 10 سامسونگ است.

گلکسی A71

در پشت دستگاه نیز شاهد یک طراحی تروتمیز با یک لوگوی سامسونگ در نیمه پایین آن و یک ماژول مستطیلی‌شکل در بالا سمت چپ آن برای میزبانی از ست‌آپ دوربین چهارگانه و فلاش LED هستیم.

براساس شایعات موجود، ست‌آپ دوربین گلکسی A71 شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور مدت زمان پرواز (ToF) خواهد بود.

در لبه سمت راست گوشی، دکمه‌های پاور و ولوم و در سمت چپ آن نیز شیار سیم‌کارت قرار دارند. در لبه پایین دستگاه هم شاهد جک هدفون، پورت USB-C و اسپیکر خواهیم بود. ابعاد هندست ۷.۹x۷۶x۱۶۳.۵ میلی‌متر است.

گلکسی A71 سامسونگ، ماه آگوست امسال در لیست گیک‌بنچ رویت شده بود که نشان می‌داد این هندست مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 675، رم ۸ گیگابایتی و اندروید 10 است. به‌زودی جزییات بیشتری درباره گوشی جدید سری گلکسی A سامسونگ به بیرون درز پیدا خواهد کرد و ما به‌محض اطلاع شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

1 در مورد “تصاویر گلکسی A71 سامسونگ افشا شد؛ دوربین چهارگانه L شکل و نمایشگر آمولد Infinity-O”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH