کپی چینی‌ها از آیفون؛ اسمارتفون نوا SE 6 در کنار نسخه 5G نوا 6 به بازار عرضه خواهد شد!

شرکت هواوی در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) از اسمارتفون جدید نوا 6 5G (Nova 6 5G) رونمایی خواهد کرد. در همان روز، شرکت HMD Global نیز اسمارتفون‌های جدید برند نوکیا را معرفی خواهد کرد. در همین حال، ما احتمال می‌دهیم که نوا 6 تنها تلفنی نباشد که هواوی از آن رونمایی خواهد کرد. تصاویر و مشخصات یک اسمارتفون دیگر با نام نوا 6 SE به دست ما رسیده که باعث تبدیل شدن شک ما به یقین شده است.

تصاویر و اطلاعاتی که به دست ما رسیده‌اند، توسط دو کاربر توییتر که از افشاگران معتبر و مشهور برند آنر و هواوی به شمار می‌روند، منتشر شده است.

نوا 6 SE دومین اسمارتفون هواوی با پسوند SE است. اولین تلفن هواوی که با این پسوند به بازار عرضه شد، اسمارتفون میت اس ای 2018 بود که همان گوشی آنر 7 ایکس (Honor 7X) است. همه ما می‌دانیم اولین برندی که از پسوند SE استفاده کرد، اپل بود که در سال 2016 اسمارتفون آیفون SE را به بازار عرضه کرد.

نوا 6 SE

نوا 6 SE فقط نام خود را از اپل کپی نکرده و طراحی دوربین اصلی آن نیز شباهت بسیار زیادی به دوربین آیفون 11 پرو دارد. البته، مجموعه دوربین این دستگاه از یک لنز اضافه برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو‌ها استفاده خواهد کرد. با مشاهده تصاویر مربوط به دوربین اصلی نوا 6 SE متوجه این شباهت خواهید شد.

این تلفن برخلاف آیفون 11 پرو از چهار لنز بهره می‌گیرد و فلاش LED نیز در بیرون و پایین مجموعه دوربین قرار گرفته است.

حفره صفحه‌نمایش این تلفن نیز در گوشه بالایی سمت چپ قرار گرفته و به نظر می‌رسد که پنل نمایشگر نیز از نوع LCD است. زیرا با مشاهده این تصاویر متوجه شدیم که سنسور اثرانگشت نوا 6 SE در سمت راست بدنه و در پایین دکمه پاور دستگاه قرار دارد.

نوا 6 SE

در این تصویر، رنگ بدنه پشتی دستگاه صورتی بوده و رنگ فریم‌های کناری نیز طلایی است. نمایشگر نیز از حاشیه‌های مشکی برخوردار است.

اسمارتفون جدید سری نوا 6 از پردازنده Kirin 810 برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند که یک پردازنده میان‌رده به حساب می‌آید. هرچند، یک قابلیت مهم باعث می‌شود تا تصور کنیم که با یک اسمارتفون پرچمدار روبه‌رو هستیم؛ این تلفن از فناوری شارژ سریع 40 وات موسوم به SuperCharge پشتیبانی می‌کند که پیش از این نیز اسمارتفون‌های سری میت‌ 30 از آن بهره می‌بردند.

احتمال می‌دهیم که این تلفن در کنار نوا 6 5G به بازار عرضه شود، اما نباید انتظار داشت که از اینترنت 5G پشتیبانی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH