تبلت جدید شرکت هواوی با نام میت‌پد پرو (MatePad Pro) به‌صورت رسمی معرفی شد

جدیدترین تبلت شرکت هواوی با نام میت‌پد پرو (MatePad Pro) و نمایشگر حفره‌دار (Punch Hole) معرفی شد. به نظر می‌رسد که استفاده از این نوع نمایشگر‌ها هنوز هم منسوخ نشده و هواوی نیز تصمیم گرفت تا از این صفحه‌نمایش برای تبلت جدید خود استفاده کند.

محصول جدید هواوی به عنوان یک تبلت رده بالا برای رقابت با تبلت‌های معروف اپل آیپد پرو و سامسونگ گلکسی تب اس 6 معرفی و به بازار عرضه شده است.

هواوی میت‌پد پرو

میت‌پد پرو از یک صفحه‌نمایش 10.8 اینچی آمولد با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 16 به 10 بهره می‌گیرد. هواوی می‌گوید که حاشیه‌های باریک 4.9 میلی‌متری این نمایشگر باعث افزایش نسبت نفوذ آن به بدنه دستگاه شده و میزان آن 90 درصد است.

حفره این صفحه‌نمایش نیز میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و بلندگو‌های چهارکاناله نیز صدای خروجی تبلت را به گوش کاربر می‌رسانند.

هواوی میت‌پد پرو

تبلت پرچمدار میت‌پد پرو از تراشه Kirin 990 SoC در کنار دو پیکربندی مختلف حافظه‌ای (رم 6 گیگابایت/حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت/ حافظه داخلی 256 گیگابایت) قرار گرفته است. تبلت جدید چینی‌ها در دو مدل وای‌فای و LTE به بازار عرضه می‌شود.

میت‌پد پرو با وزن 460 گرم و ابعاد 159 در 245 در 7.2 میلی‌متر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بدنه پشتی این تبلت یک مجموعه دوربین دوگانه وجود دارد که لنز اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل امکان تصویربرداری و فیلمبرداری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هواوی میت‌پد پرو

نرم‌افزار تبلت هواوی توسط سیستم‌عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10 اجرا می‌شود. این تبلت نیز همانند محصولات جدید هواوی، فاقد مجموعه خدمات و نرم‌افزارهای گوگل است.

هم‌چنین، هواوی قابلیت مالتی‌اسکرین را به میت‌پد پرو اضافه کرده تا بتوانید از تلفن هواوی خود در این تبلت نیز استفاده کنید. تبلت میت‌پد پرو دارای حالت لپ‌تاپ نیز هست که به شما این امکان را می‌دهد تا از آن به عنوان یک کامپیوتر با قابلیت Multi-Window بهره‌ ببرید.

هواوی میت‌پد پرو

باتری این دستگاه با ظرفیت 7250 میلی‌آمپر، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 وات (Huawei SuperCharge)، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 7.5 وات در بدنه تبلت گنجانده شده است. هواوی برای تعامل بیشتر و ترسیم دقیق‌تر، قلم M-Pen را نیز در کنار این تبلت قرار داده است.

میت‌پد پرو در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و نارنجی روانه بازار می‌شود. قیمت مدل وای‌فای با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت حدود 470 دلار (3299 یوآن چین) است. مدل LTE این تبلت با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 540 دلار به دست مشتریان می‌رسد. مدل بالاتر با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت نیز با قیمت 640 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

پیش‌فروش تبلت میت‌پد پرو از امروز آغاز شده است، اما فروش رسمی آن از تاریخ 12 دسامبر شروع می‌شود. در این مرحله هیچ اطلاعاتی درباره عرضه میت‌پد پرو به سایر بازارهای جهانی وجود ندارد و فروش آن فعلا به بازار چین محدود شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH