گلکسی S11

اطلاعاتی در رابطه با طراحی و شکل ظاهری سامسونگ گلکسی S11

تاکنون، اطلاعات زیادی درباره اسمارتفون گلکسی S11 منتشر شده است. به عنوان مثال، هم‌اکنون می‌دانیم که پرچمدار بعدی سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 865 یا چیپست جدید اگزینوس 990 استفاده خواهد کرد. هردو چیپست مذکور تحت فرآیند 7 نانومتری اشعه فرابنفش تولید شده‌اند.

دوربین این دستگاه با کیفیت 108 مگاپیکسل برای لنز اصلی، یک لنز تله‌فوتو 48 مگاپیکسل و احتمالا یک لنز الترا‌واید و ToF نیز در اسمارتفون گلکسی S11 تعبیه خواهد شد. مدل پایه این تلفن با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. هم‌چنین، سامسونگ از یک نمایشگر 6.9 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز برای نسخه پلاس گلکسی S11 استفاده خواهد کرد.

اما یک سوال ذهن ما را درگیر کرده است؛ سامسونگ چگونه یک صفحه‌نمایش بزرگ را برروی بدنه این تلفن که احتمالا هم‌اندازه گلکسی S10+ و Note 10+ بوده، سوار خواهد کرد؟ جواب این سوال بهره‌گیری از حاشیه‌های فوق باریک است. با مشاهده نخستین تصویر فاش شده احتمالی از محافظ نمایشگر گلکسی S11 به این موضوع پی خواهید برد.

قبلا نیز رندر‌های مختلفی از اسمارتفون‌های سری گلکسی S11 منتشر شده بود، اما با مشاهده محافظ نمایشگر این تلفن می‌توان طراحی آن را حدس زد. به نظر می‌رسد که سامسونگ در سال 2020 نیز از نمایشگر‌های حفره‌دار Infinity-O برای گلکسی S11 استفاده خواهد کرد تا این تلفن به نسل قبلی خود شباهت‌هایی داشته باشد.

اپل تا چند سال پیش در طراحی‌های خود به تئوری تیک‌تاک پایبند بود و آیفون‌های جدید خود را با این نوع از تئوری طراحی معرفی و به بازار عرضه کرده است. اما اپلی‌ها در طراحی آیفون‌ 12 از تئوری تیک استفاده خواهند کرد تا طراحی کلی آیفون‌ها عوض شود.

اما سامسونگ در شرایط اپل قرار نداشته و باید از نمایشگر حفره‌دار استفاده کند، زیرا این شرکت به تازگی از نمایشگرهای Infinity استفاده کرده است که آن‌ها را در ابتدای مسیر قرار می‌دهد. بنابراین، صفحه‌نمایش حفره‌دار گلکسی S11 نباید مورد تعجب ما قرار گیرد.

از طرفی دیگر، سامسونگ در زمینه طراحی اسمارتفون‌های تمام‌صفحه از اپل جلوتر است، در نتیجه به راحتی می‌تواند از این نوآوری استفاده کرده و حتی آن را در اختیار سایر شرکت‌های سازنده تلفن همراه قرار دهد. حتی بهره‌گیری آیفون‌های 2020 از نمایشگرهای Infinity نیز می‌تواند ظاهری مدرن و شیک به آیفون دهد.

در نتیجه، انتظار داریم که استفاده اسمارتفون‌های سری گلکسی S11 از صفحه‌نمایش تلفن‌های نوت 10 و نوت 10 پلاس در کنار یک الگوی زیبای طراحی بتواند ظاهر این تلفن را به یک تلفن مدرن و نه عجیب و غریب تبدیل کند، فارغ از این که پیشرفت‌هایی در بخش دوربین و باتری آن ایجاد شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH