شیائومی می نوت 10

نمونه تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین 108 مگاپیکسلی شیائومی می نوت 10

اسمارتفون شیائومی می نوت 10 از یک سنسور 108 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو‌ها استفاده می‌کند. بهره‌گیری اسمارتفون‌ها از یک سنسور 108 مگاپیکسلی تا سال‌های پیش مورد تعجب قرار می‌گرفت، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نیاز کاربران به کیفیت بالا در حوزه تصویر، برخی از شرکت‌ها به استفاده از سنسور‌هایی با مقدار مگاپیکسل بالا روی آورده‌اند.

سنسور موجود در هندست می نوت 10 در اوایل سال جاری به طور مشترک توسط سامسونگ و شیائومی تولید شد و این تصور را به کاربران القا کرد که تصاویر بسیار باکیفیتی توسط این سنسور به ثبت خواهد رسید. این سنسور به کمک تعداد زیادی از مگاپیکسل‌ها و ثبت تصاویر روشن در محیط‌های تاریک توسط ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل، تصاویر واضحی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

اسمارتفون شیائومی می نوت 10 اولین اسمارتفونی است که از سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، اما مطمئنا آخرین تلفن نیز نخواهد بود. شایعات نشان می‌دهند که یک نسخه مخصوص از همین سنسور برروی هندست گلکسی S11 تعبیه خواهد شد. باتوجه به عدم معرفی گلکسی S11، ما در این مرحله هیچ دسترسی به آن نداریم تا شما را از کیفیت دوربین آن آگاه کنیم! اما تصاویری توسط دوربین تلفن می نوت 10 را ثبت کرده‌ تا آن‌ها را به شما نشان دهیم.

توجه داشته باشید که دوربین این تلفن تصاویر را به صورت پیش‌فرض با کیفیت 27 مگاپیکسل ثبت می‌کند. با این حال، نمونه‌های زیر، عکس‌هایی با رزولوشن کامل 108 مگاپیکسل بوده و از حجم زیادی برخوردار هستند. هم‌چنین، تصاویری بریده‌شده در ابعادی کوچکتر همراه با زوم 100 درصدی نیز در گوشه پایینی هرتصویر موجود‌ هستند که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH