اعلام مادیران و مانترا به عنوان نمایندگان رسمی خدمات پس از فروش هواوی در ایران

هواوی به صورت رسمی دو شرکت مادیران و مانترا را به عنوان نمایندگان خدمات پس از فروش خود و گارانتی کنندگان تلفن‌های همراه این شرکت در ایران معرفی کرد.

شرکت هواوی مانند گذشته عمل به تعهدهای خود را به عنوان بهترین روش برای افزایش رضایت‌مندی خریداران محصولاتش در نظر دارد. همان‌طور که در  4 سال گذشته با وجود تحریم‌ها، نه تنها به خدمت‌رسانی ‌به مشتری‌های ایرانی خود ادامه داده بلکه  به شکل مستمری فعالیت‌هایش ‌را در ایران گسترش داده‌است. این شرکت بزرگ چینی به تازگی و پس از بررسی‌های ‌متعدد، دو شرکت‌ نام آشنا و قابل اطمینان «مادیران» و «مانترا» را به عنوان نمایندگان رسمی خود برای اجرای تعهداتش در ایران انتخاب کرده‌است.

در گذشته شرکت «حامی» خدمات پس از فروش هواوی را بر عهده داشت اما در حال حاضر تمام محصولات هواوی که به شکل رسمی وارد ایران می‌شوند، تحت حمایت خدمات پس از فروش شرکت‌های «مادیران» و «مانترا» هستند. هواوی برای راحتی مشتری‌های خود، روش‌‌های آسان و در دسترسی را  جهت بررسی ضمانت دستگاه‌های خود در نظر گرفته است، به این صورت که اعتبار سنجی گارانتی هواوی از سه طریق ارسال کد IMEI به مرکز پیامکی (100042000)، تماس با مرکز پشتیبانی شبانه روزی به شماره ی 02142000 یا مراجعه به قسمت پشتیبانی در وب سایت رسمی شرکت هوآوی به  این آدرس امکان‌پذیر است: http://consumer.huawei.com/fa

همچنین برای اطلاع از آدرس، شماره تماس، ساعت‌های کاری و موقعیت مکانی مراکز خدمات مادیران و مانترا بر روی نقشه می‌توان به وب‌سایت ذکر شده و قسمت «مکان مراکز خدمات» مراجعه کرد.

امیدواریم تمام شرکت‌های بزرگ و پیشرو در تکنولوژی‌های روز جهان ‌مانند هواوی، به بهبود کیفیت خدمات، حل مشکلاتی مانند  سرگردانی خریداران برای نحوه دریافت خدمات و رفع مشکلات موجود در تامین قطعات محصول در ایران توجه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH