اولین رندر‌های مربوط به اسمارتفون وان پلاس 8 لایت منتشر شدند

اولین رندر‌های مربوط به وان پلاس 8 لایت منتشر شدند. در ماه اکتبر، رندر‌هایی از تلفن وان ‌پلاس 8 و وان ‌پلاس 8 پرو منتشر شدند که احتمال می‌دهیم در سه‌ماهه دوم سال 2020 معرفی شوند. اما امروز رندر‌هایی از نسخه لایت وان ‌پلاس 8 منتشر شدند که انتظار داریم در کنار نسخه معمولی و پرو پرچمداران جدید وان ‌پلاس رونمایی شود.

رندرهای مبتنی بر CAD وان پلاس 8 لایت توسط افشاگر مشهور، OnLeaks به بیرون درز کرده‌اند که از لحاظ طراحی تفاوت‌هایی با نسخه معمولی و پرو دارند. البته، شباهت‌هایی هم بین این سه تلفن وجود دارد. در این طرح‌ها نمایشگر تلفن نسبت به مدل معمولی و پرو دارای حاشیه‌های ضخیم‌تری بوده و یک حفره با قطر بین 6.4 و 6.5 اینچ نیز برای دوربین سلفی در قسمت مرکزی بالای آن تعبیه شده است.

وان پلاس 8 لایت

پنل خمیده پشتی این تلفن از جنس شیشه بوده و یک ماژول دوربین مستطیل شکل در گوشه بالایی سمت چپ آن قرار دارد که از دو لنز به همراه یک فلاش LED و سنسور ToF تشکیل شده است.

در پنل پشتی وان پلاس 8 لایت هیچ سنسور اثرانگشتی مشاهده نمی‌شود، بنابراین، احتمال می‌دهیم که این سنسور در زیر صفحه‌نمایش آمولد تلفن قرار می‌گیرد. البته، هیچ خبری مبنی‌بر این که تلفن جدید وان پلاس از نمایشگر 90 هرتزی استفاده می‌کند، وجود ندارد.

وان پلاس 8 لایت

مکان قرارگیری دکمه‌ها، شکاف سیم‌کارت، پورت USB-C و بلندگوی این تلفن همانند مدل 8 و 8 پرو است. اما وان پلاس 8 لایت، 8.6 میلی‌متر ضخیم‌تر از مدل معمولی و نازک‌تر از مدل پرو خواهد بود.

وان پلاس 8 لایت

باتوجه به این که با اسمارتفون‌های پرچمدار رو‌به‌رو هستیم، احتمال می‌دهیم که وان پلاس 8 و 8 پرو از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 استفاده کنند، اما مدل لایت پرچمدار جدید چینی‌ها به دلیل حضور در لیست میان‌رده‌ها از تراشه متفاوتی بهره می‌گیرد که هیچ اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده است.

طی هفته‌ها و ماه‌های آینده انتظار منتشر شدن اخبار بیشتری را درباره اسمارتفون‌های سری وان پلاس 8 داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH