اسمارتفون‌های گلکسی A51 و گلکسی A71 سامسونگ رونمایی شدند

همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ امروز اولین اعضای سری گلکسی 2020 A خود را معرفی کرد: یعنی گلکسی A51 و گلکسی A71.

سامسونگ گلکسی A51

گلکسی A51 مجهز به چیپست اگزینوس 9611 و رم و حافظه ۸/۱۲۸ گیگابایتی است که حافظه آن با استفاده از یک کارت microSD قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت هم است. دستگاه، سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 را بر روی خود دارد.

گلکسی A51 دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر آمولد Infinity-O با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن +FHD است که یک اسکنر اثرانگشت در زیر و یک هول پانچ هم در مرکز آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

قاب پشتی اسمارتفون آینه‌ای با طراحی الماس برش‌خورده بوده که یک ست‌آپ دوربین چهارگانه L شکل را در خود جای داده است. این ست‌آپ شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسورهای عمقی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. ضمنا دوربین‌ها از قابلیت‌هایی مانند Smart Switch ،Live Focus و Super Steady Video پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی A51 مجهز به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی بوده در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی عرضه شده است.

قیمت A51 از ۳۵۰ دلار آمریکا می‌شود و می‌توان آن را از تاریخ 16 دسامبر در ویتنام پیش‌سفارش کرد. فروش‌های آن هم از تاریخ 27 دسامبر شروع خواهند شد. کسانی که این هندست را پیش‌سفارش کرده‌اند هدایایی را به ارزش ۷۰ دلار دریافت خواند کرد که شامل ایرفون‌های بی‌سیم بلوتوثی C&T ITFIT A08C سامسونگ و یک پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌شوند.

سامسونگ گلکسی A71

گلکسی A71 ظاهری شبیه با گلکسی A51 دارد، اما تفاوت‌هایی هم بین آن‌ها وجود دارد. این اسمارتفون مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 730 بوده و در حالیکه در پشت خود از یک ست‌آپ دوربین چهارگانه استفاده می‌کند، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی جایگزین شده است.

گلکسی A71 دارای یک نمایشگر نسبتا بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی و یک هول پانچ کمی بزرگ‌تر بوده و از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. این موضوع باعث شده تا گوشی به‌اندازه ۷ گرم سنگین‌تر از A51 باشد.

گلکسی A71 هم مثل A51 در چهار رنگ عرضه خواهد شد، اما درباره قیمت و نحوه دسترسی به آن صحبتی نشده است.

2 در مورد “اسمارتفون‌های گلکسی A51 و گلکسی A71 سامسونگ رونمایی شدند”

  1. پردازنده ،دوربین ، رم و رام گوشی A71 با ردمی k30 برابره ولی قیمت اون حدودا دویست و پنجاه دلاره ولی این حداقل 400 دلار، تازه حتی نسخه 5g که پردازندش هم از این قوی تره ارزونتره باز

    1
    2
    1. الان گوشیهای میان رده شیائومی و وان پلاس و هواوی از میان رده های سامسونگ بهتر و ارزان تر هستند

      1
      1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH