نمایشگر اسمارت‌فون ردمی K30 در واقع دارای 2 حفره مجزا است

هندست‌های دوگانه سری ردمی K30 در اوایل هفته جاری رسما معرفی شدند. این اسمارت‌فون‌ها به‌عنوان جانشین گوشی‌های محبوب عرضه شده در اوایل سال جاری یعنی سری ردمی K20 و شیائومی Mi 9T روانه بازار می‌شوند. هر 2 عضو جدید سری K مجهز به پنل‌های 6.67 اینچی IPS با نرخ نوسازی 120 هرتزی و حفره‌های دایروی شکل جهت استقرار دوربین سلفی دوگانه دستگاه هستند. بررسی‌های اخیر نشان می‌دهند که فضای خالی میان 2 حسگر با استفاده از تکنیک‌های نرم‌افزاری پوشانده شده و به شکل یک نوار مشکی‌رنگ نمایش داده می‌شود.

نمایشگر ردمی K30 با حفره دوگانه

بر اساس چندین پست منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo، فضای خالی موجود میان 2 حسگر دوربین جلویی دستگاه به روش نرم‌افزاری پوشانده شده است. اما با مراجعه کاربر به منوی تنظیمات نمایشگر و انتخاب گزینه مخفی‌سازی حفره، فضای خالی میان 2 سنسور دوربین سلفی برای مدت کوتاهی نمایان خواهد شد. در این میان برخی کاربران دیگر موفق شدند فضای خالی بین 2 دوربین را به‌طور کامل حذف نموده و الگوی طراحی حفره‌دار دوگانه را به معرض نمایش بگذارند.

از آن‌جا که هندست‌های سری ردمی K30 از پنل‌های LCD استفاده می‌کنند؛ لذا حفره مشکی‌رنگ با توجه به شرایط نوری نمایشگر پررنگ یا کم‌رنگ خواهد شد.  توانایی نمایشگرهای LCD در به تصویر کشیدن رنگ مشکی عمیق با پنل‌های آمولد برابری نخواهد کرد؛ چرا که نمایشگرهای آمولد برای نمایش رنگ مشکی اقدام به خاموش نمودن پیکسل‌ها در مناطق موردنظر می‌کنند. شما در خصوص الگوی طراحی حفره‌دار دوگانه چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH