اسمارتفون هواوی P اسمارت پرو با دوربین سلفی کشویی 16 مگاپیکسلی رونمایی شد

اسمارتفون هواوی P اسمارت پرو امروز معرفی شد و هم‌اکنون در چند کشور اروپایی قابل‌دسترس است. البته این گوشی، مدل جدیدی نبوده و تقریبا شبیه هندست هواوی Y9s است و می‌توانیم بگوییم که به‌جز در مورد محل قرارگیری اسکنر اثرانگشت، تفاوت چندانی با آنر 9X ندارد.

این گوشی مقرون‌به‌صرفه که قیمتی برابر ۳۵۰ یورو دارد، مجهز به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است و در کشورهایی مانند بلغارستان، کرواسی، یونان، لهستان، اوکراین و چند کشور دیگر عرضه شده است. سایر دوربین‌های پشت هندست شامل یک سنسور اولتراواید (۱۲۰ درجه) ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی برای شات‌های بوکه می‌شوند. در جلو دستگاه هم شاهد یک دوربین سلفی کشویی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که نیاز به هرگونه حفره یا بریدگی را بر روی نمایشگر رفع کرده است.

هواوی P اسمارت پرو

نمایشگر هواوی P اسمارت پرو، یک پنل ۶.۵۹ اینچی LCD با رزولوشن +1080p و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ است. ضمنا از یک اسکنر اثرانگشت هم در لبه کناری گوشی استفاده شده است. در لبه پایینی هندست نیز شاهد جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و پورت USB-C هستیم.

هواوی P اسمارت پرو

درباره مشخصات داخلی گوشی هم می‌توانیم به چیپست کایرین 710F و رم و حافظه ۶ و ۱۲۸ گیگابایتی آن اشاره کنیم. منبع تغذیه دستگاه هم یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۰ وات است.

هواوی P اسمارت پرو در دو رنگ مشکی و کریستال عرضه شده است. ضمنا قاب شیشه‌ای پشت مدل کریستالی آن مجهز به یک بافت نانو ۱۲ لایه‌ای بوده که باعث ایجاد یک گرادیان رنگی بسیار چشم‌نوازی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH