با این داک ارزان‌قیمت اسمارت‌فون خود را به یک کامپیوتر شخصی تبدیل کنید!

Baseus احتمالا از نظر بسیاری از افراد یک کمپانی بی‌نام و نشان به‌شمار می‌آید؛ اما این تولیدکننده چینی اقدام به عرضه یک ابزارجانبی جدید برای اسمارت‌فون اندرویدی شما نموده است. در حال حاضر این اکسسوری احتمالا یکی از ارزان‌ترین اقلام موجود در بازار محسوب می‌شود.

محصول فوق یک پایه داک است و نقش نگهدارنده گوشی تلفن را ایفا می‌کند. مشتریان با مراجعه به خرده‌فروشی Gearbest و ارایه کد تخفیف GBSJ4603435 می‌توانند این ابزار را با قیمت تنها 37.99 دلار خریداری نمایند.

داک مذکور می‌تواند گوشی تلفن‌همراه شما را شارژ نماید؛ در عین‌حال امکان اتصال اسمارت‌فون به 3 دستگاه USB، یک نمایشگر 4K بعلاوه یک کارت حافظه را فراهم می‌کند. با این‌حال فرآیند شارژ به‌صورت بی‌سیم انجام نمی‌شود و شما به منظور حداکثر بهره‌برداری از پایه داک Baseus بایستی صاحب یکی از اسمارت‌فون‌های سازگار با آن باشید. این هندست‌ها از بهترین نمونه‌های تجاری موجود در بازار به‌شمار می‌روند.

پایه داک احتمالا جذاب‌ترین اکسسوری قابل دسترس برای یک اسمارت‌فون به‌شمار نخواهد رفت؛ اما محصول جدید احتمالا ذهنیت شما را تغییر خواهد داد. قابلیت تطبیق‌پذیری و قیمت‌گذاری مناسب این ابزار، آن‌ را به‌عنوان یک پیشنهاد جذاب مطرح خواهد کرد.

در حال حاضر هندست‌های سری میت و P هواوی و گوشی‌های خانواده گلکسی S و گلکسی نوت سامسونگ با این اکسسوری سازگاری دارند. با قرار دادن بزرگ‌ترین هندست سری نوت 10 بر روی داک جدید، شاهد عملکرد بی‌نقص دسکتاپ اندرویدی، همانند زمان به‌کارگیری ابزار سامسونگ DEX خواهیم بود. در این‌حالت گوشی تنها در خصوص استفاده از یک ابزارجانبی غیر استاندارد به کاربر هشدار خواهد داد.

در بررسی‌های انجام شده، پایه داک Baseus به یک نمایشگر 4K متصل شد و ضمن شارژ نمودن باتری دستگاه با حداکثر توان 15 وات، عملکرد یکپارچه و بی‌نقصی را ارایه داد. استفاده از قابلیت تقسیم فضای نمایشگر به کاربران امکان می‌دهد تا برای پاسخگویی بدون وقفه به تما‌س‌ها از گوشی خود به‌طور مستقل استفاده کرده و یا محتوای نمایشگر گوشی را بر روی یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر انعکاس دهند. بعلاوه کاربران همانند زمان کار با یک دستگاه مجهز به سیستم‌عامل Chrome OS یا ویندوز 10 می‌توانند از صفحه‌کلید و ماوس استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH