عذرخواهی رسمی شیائومی از کاربران برای تاخیر در عرضه یک محصول!

شرکت چینی شیائومی در ماه گذشته از ساعت هوشمند Mi Watch در کنار اسمارتفون Mi CC9 Pro رونمایی کرد. این ساعت به عنوان اولین ساعت هوشمند شیائومی با برند Mi معرفی شد که شباهت بسیار زیادی به ساعت هوشمند اپل دارد.

فروش مدل معمولی Mi Watch از همان ماه گذشته با قیمت معادل 186 دلار در چین آغاز شد و قرار شد که مدل Premium Edition آن نیز با نمایشگر کریستالی یاقوت کبود و فریم استیل ضدزنگ تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه شود، اما شیائومی با انتشار یک بیانیه در شبکه اجتماعی Weibo فروش نسخه Premium Edition ساعت هوشمند Mi Watch را به تاخیر انداخت و از کاربران عذرخواهی کرد.

متن بیانیه شیائومی بدین شرح است: “هواداران محترم Mi، از توجه و علاقه شما به مدل Premium Edition ساعت هوشمند Mi سپاسگذاریم. ما از شما صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. به منظور اطمینان از تجربه استفاده بهتر کاربران از این ساعت و شرایط مرتبط با تامین آن در بازار، تاریخ عرضه اولیه مدل Premium ساعت Mi از پایان دسامبر سال جاری میلادی به فوریه سال 2020 موکول می‌شود. خرید این ساعت از طریق فروشگاه‌ها و کانال‌های رسمی شیائومی، مانند Xiaomi Mall ،Xiaomi Youpin و Xiaomi Tmall امکان‌پذیر خواهد بود.

امیدواریم که بتوانیم تمامی انتظارات را برآورده کرده و ساعت‌ هوشمند Mi Watch را همراه با تجربه بهتر در هنگام استفاده به مشتریان خود عرضه کنیم. مجددا بابت این تاخیر، صمیمانه از شما عذرخواهی می‌کنیم.”

به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد از زنجیره تامین این ساعت در فروشگاه‌ها مطمئن شود و کیفیت آن را به منظور افزایش رضایت مشتریان کنترل کند.

درحال حاضر، نسخه استاندارد ساعت هوشمند Mi Watch با قیمت 1299 یوآن چین (حدود 186 دلار) در بازار به فروش می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود که مدل Premium آن نیز با قیمت 1999 یوآن چین (286 دلار) به دست مشتریان علاقه‌مند برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH