معرفی پرچم‌دار آینده نوکیا یعنی نوکیا 9.2 دوباره به تعویق افتاد

گوشی هوشمند نوکیا 9 PureView در اوایل سال 2019 با یک چیپست اسنپ‌دراگون سال 2018 رونمایی شد. حالا یک افشاگر مطرح ادعا کرده که شرکت HMD تلاش دارد تا از تکرار این شرایط جلوگیری کند، اما متاسفانه این بدین معناست که معرفی نوکیا 9.2 تا فصل پاییر امسال به تعویق خواهد افتاد.

بله درست متوجه شدید، نوکیا 9.2 و نه نوکیا 9.1. دلیل این موضوع شاید این باشد که شرکت می‌خواهد نام پرچمدار جدید خود را با نام سایر گوشی‌های نوکیا هماهنگ نگاه دارد. در اصل، نوکیا 9.1 قرار بود در سه ماهه چهارم سال 2019 معرفی گردد، اما تاریخ آن تا سه ماهه دوم امسال به عقب انداخته شد و حالا می‌بینیم که این تاریخ باز هم به تعویق افتاده است. دست‌کم این چیزی است که شایعات مختلف ادعا می‌کنند، در حالیکه خود HMD در این‌باره رسما چیزی نگفته است.

قبلا شایع شده بود که چیپست اسنپ‌دراگون 855 بر روی این هندست به کار گرفته خواهد شد. همچنین صحبت‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه نسخه 5G آن مجهز به اسنپ‌دراگون 855 پلاس خواهد بود، اما حالا به نظر می‌رسد که فقط یک گوشی وجود خواهد داشت: نوکیا 9.2 با اسنپ‌دراگون 865 و اتصال 5G.

شرکت HMD به‌طور رسمی برنامه‌های خود را برای عرضه یک میان‌رده 5G با چیپست اسنپ‌دراگون 765 اعلام کرده بود. عکس تیزر فوق، نشان‌دهنده یک دوربین سه‌گانه در پشت گوشی است و بنابراین هیچ ست‌آپ پیچیده دوربین Light که ممکن است دلیل دیگری برای تاخیرهای به‌وجودآمده در توسعه این مدل پرچمدار باشد، وجود ندارد.

با این‌حال، HMD درباره گوشی‌های پرچمدار آینده خود سکوت اختیار کرده است. ضمنا باید بگوییم که این افشاگر مطرح (Nokia Anew)، قبلا درباره اینکه نوکیا 9 PureView در نمایشگاه MWC رونمایی خواهد شد، ادعای درستی کرده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH