چیلیوری

دیجی کالا به دنبال تبدیل چیلیوری به دیجی‌فود نیست!

اخبار منتظر شده پیرامون دیجی کالا و خرید چیلیوری به یکی از چالش برانگیزترین موضوعات شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و البته شایعات زیادی پیرامون آن شنیده می‌شود. شایعات طیف گسترده‌ای داشت که مهم‌ترین آنها تبدیل احتمالی چیلیوری به دیجی فود بود.

به گزارش آی‌تی‌رسان، روابط عمومی چیلیوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شایعات مربوط به واگذاری این استارتاپ به دیجی کالا را رد کرده و اعلام کرد که این شرکت به دنبال جذب سرمایه بوده و دیجی کالا جدی‌ترین گزینه برای دریافت این سرمایه است. این استارتاپ که به تازگی خبر ادغام ریحون را رسانه‌ای کرده بود، وارد چالش جدیدی شده که عملا وضعیت آینده‌اش را دچار یک ابهام بزرگ می‌کند.

برخی از کاربران اینترنتی معتقدند که ادغام ریحون و چیلیوری شرط دیجی کالا برای سرمایه گذاری یا خرید این استارتاپ بوده تا به صورت رسمی وارد رقابت جدی با اسنپ فود، آن سوی دیگر ماجرای حوزه غذا شود. به بیان دیگر اینکه دیجی کالا قصد سرمایه گذاری در 3 ضلع حاضر در صنعت غذا را نداشته و به دنبال دو قطبی شدن این حوزه بوده است.

چیلیوری

دیجی کالا در حالی وارد سرمایه گذاری در حوزه غذا خواهد شد که اسنپ فود مدعی است چیزی در حدود 90 درصد از سهم بازار را در اختیار داشته و قطعا چیلیوری راه پر پیچ و خمی را برای کسب سهم بیشتر از بازار در پیش خواهد داشت. حالا باید دید که ادعای چیلیوری و رویه دیجی کالا چه آینده‌ای خواهد داشت و آیا شاهد دیجی فود خواهیم بود یا چیلیوری با نام این فروشگاه بزرگ قدرتمند می‌شود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH