تصویر اسمارتفون وان پلاس 8 لایت در مصاحبه مدیرعامل وان پلاس رویت شد

طبق پیش‌بینی‌ها، اسمارتفون‌های وان پلاس 8 و 8 پرو به عنوان جانشین تلفن‌های سری وان پلاس 7T در نیمه اول سال 2020 معرفی خواهند شد. با این وجود انتظار می‌رود که مدل دیگری از هندست‌های سری وان پلاس 8 با نام وان پلاس 8 لایت نیز به عنوان یک تلفن غیرپرچمدار معرفی شود تا تلفن‌های وان پلاس به سه عدد برسد.

وان پلاس 8 لایت

امروز در حین دیدن مصاحبه پیت لاو، مدیرعامل وان پلاس یک ماکت از نسخه لایت وان پلاس 8 را مشاهده کردیم. این تلفن در یک جعبه پلاستیکی و در جلوی همه تلفن‌های وان پلاس قرار گرفته بود، اما به نظر می‌رسد که این تلفن در حد یک ماکت ساخته شده و هنوز در مرحله استفاده کاربردی نیست.

تصویر این ماکت کاملا با رندر‌های CAD گوشی مذکور که در ماه گذشته منتشر شده بودند، مطابقت دارد؛ یک دوربین سه‌گانه در گوشه سمت چپ بالای تلفن، دکمه پاور در سمت چپ و بدون هیچ پورت یا سوراخی در بالای گوشی.

وان پلاس 8 لایت
تلفن جدید وان پلاس در دست مرد نشسته در سمت چپ

در بخشی از مصاحبه که میهمانان درباره این دستگاه صحبت می‌کردند، صدای فایل ویدیویی قطع شد و ما با لب‌خوانی زبان ماندارین (یکی از زیرشاخه‌های زبان چینی) هم چیزی از آن متوجه نشدیم.

باتوجه به شباهت زیاد بین رندر‌ها و ماکت وان پلاس 8 لایت احتمال می‌دهیم که طراحی پنل پشتی ماکت مذکور به عنوان یک طرح نهایی تصویب شده است. وان پلاس در رابطه با اعلام مشخصات فنی این دستگاه سکوت کرده، اما احتمال می‌دهیم که این محصول از تراشه اسنپدراگون 765G استفاده کند، زیرا اسمارتفون‌های پرچمدار سری وان پلاس 8 از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 865 برای پردازش اطلاعات بهره خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH