چگونه بهترین گزینه را بین نسخه‌های 42 و 46 میلی‌متری ساعت هوشمند هواوی GT2 انتخاب کنیم؟

در بازار شلوغ ساعت‌های هوشمند می‌توان محصولات زیادی را پیدا کرد که مشخصات و اندازه‌های مختلف دارند. ولی اینکه چه ساعتی برای هر کاربر مناسب‌تر است، مسئله‌ای که به نیازها و عادت‌های روزانه هر فرد بستگی دارد. تفاوت‌های دو محصول رده بالا و جذاب Huawei Watch GT2 که با دو بند متفاوت عرضه شده‌اند و هر کدام کاربر  مخصوص به خود را دارند.

شرکت هواوی مدتی پیش به صورت رسمی پیشرفته‌ترین و جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود را با نام GT2 معرفی کرد. این ساعت‌ها را باید اوج خلاقیت و فناوری هوآوی در دسته ساعت‌های هوشمند دانست که با امکانات رده بالا، سیستم‌عامل بهینه، سخت‌افزار قدرتمند و کم‌مصرف (تراشه پردازشی Kirin A1) و شارژدهی عالی توانستند تبدیل به همراهی بی‌نقص برای هر کاربر با هر سطح از نیازی شود.

شرکت هواوی این ساعت‌ها را در دو نوع با بندهای 42 و 46 میلی‌متری طراحی کرده است ولی جدا از اندازه بندها، این دو ساعت تفاوت‌های دیگری  نیز با یکدیگر دارند که باعث می‌شود پاسخگوی نیازها و باب طبع افراد مختلفی باشند.

اندازه، ظاهر و طراحی

نسخه با بند 42 میلی‌متری طراحی ساده و یک‌دستی دارد و با توجه به ابعاد ظریفی که برای آن در نظر گرفته شده، می‌تواند بهترین گزینه برای افراد با ساختار استخوانی کوچکتر و به خصوص خانم‌ها باشد.

از طرفی وزن این نسخه نیز در مقابل نسخه 46 میلی‌متری 12 گرم کمتر (29 در برابر 41 گرم) است و به همین دلیل افرادی که دوست ندارند سنگینی زیادی روی دستان خود احساس کنند، می‌توانند این نسخه را مد نظر داشته باشند.

نمایشگر
مورد بعدی که می‌تواند ابعاد و اندازه این ساعت را دلخواهِ کاربران ظریف‌پسند کند، اندازه نمایش‌گر 1.2 اینچی نسخه 42 میلی‌متری این ساعت و تراکم پیکسلی یکسان آن با نسخه 46 میلی‌متری است. بنابراین تفاوتی از نظر کیفیت نمایش محتوا روی نمایشگر AMOLED ساعت وجود ندارد.

شارژدهی باتری و بلوتوث

یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید و انتخاب یک ساعت هوشمند، میزان شارژدهی و مدیریت مصرف باتری دستگاه است. هوآوی با استفاده از یک باتری 215 میلی‌آمپر ساعتی توانایی شارژدهی خوب 7 روزه را برای نسخه 42 میلی‌متری ارائه کرده است که در مقایسه با بسیاری از ساعت‌های هوشمند و با این سطح از امکانات، قابل توجه است.

اما  اگر کاربر به شارژدهی بسیار بیشتری نیاز دارد و کمتر عادت به شارژ مجدد دستگاه خود دارد، می‌تواند نسخه 46 میلی‌متری هواوی GT2 را  امتحان کند که توان شارژدهی عالی 14 روزه دارد و در میان ساعت‌های هوشمند موجود در بازار یک گزینه بی‌مانند به حساب می‌آید.

هر دو ساعت فاقد شکاف سیم‌کارت هستند ولی نسخه 46 میلی‌متری این قابلیت را دارد که بتوان با استفاده از بلوتوث، تماس‌های ورودی را پاسخ داد و با مخاطب ارتباط برقرار کرد. در این حالت ساعت می‌تواند فاصله 150 متری تا گوشی داشته باشد.

نتیجه‌گیری

به صورت کلی می‌توان گفت ظاهر ورزشی، نمایشگر بزرگتر و شارژدهی بسیار عالی در کنار رنگ‌های فانتزی‌تر عواملی خواهند بود که یک کاربر علاقه‌مند به ورزش و فعالیت‌های بدنی را ترغیب به انتخاب نسخه 46 میلی‌متری می‌کند و در مقابل ظاهر ساده و کلاسیک، طراحی شکیل و بسیار زیبا، ساختار سبک و اندازه جمع و جورتر همراه با رنگ‌های شیک نیز می‌توانند دلایلی باشند که نسخه 42 میلی‌متری Huawei Watch GT2 را تبدیل به انتخاب بهتر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH