ال‌جی V60 ThinQ

اسمارتفون ال‌جی V60 ThinQ به همراه یک اکسسوری جدید در رویداد MWC 2020 معرفی می‌شود

گزارشات جدید نشان می‌دهند که تلفن V60 ThinQ ال‌جی در رویداد MWC 2020 معرفی خواهد شد. شرکت ال‌جی برخلاف شرکت‌های سامسونگ و موتورولا که سرمایه‌گذاری‌هایی برروی تلفن‌های هوشمند تاشو انجام داده‌اند، هیچ علاقه‌ای به این بخش نداشته و ترجیح می‌دهد تلاش خود را برروی تولید لوازم جانبی برای استفاده از دو نمایشگر متمرکز کند. هم‌چنین، گزارشات جدید نشان می‌دهند که شرکت ال‌جی سرمایه‌گذاری خود را برروی بخش تلفن‌های تاشو به حداقل رسانده و بعید به نظر می‌رسد که به این زودی مسیر خود را در رابطه با این مسئله تغییر دهد. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت که ال‌جی هنوز به اسمارتفون‌های تاشو اعتقادی ندارد.

عدم علاقه ال‌جی به تلفن‌های هوشمند تاشو

منابع آگاهی در بخش تولید محصولات این شرکت در کره جنوبی ادعا می‌کنند که ال‌جی قصد دارد نسل جدید تلفن V60 ThinQ را در رویداد MWC 2020 معرفی کند. این رویداد در اواخر ماه فوریه برگزار می‌شود. بنابر گزارشات منتشر شده، این تلفن هوشمند در کنار یک اکسسوری جدید برای قرار دادن دو تلفن به منظور بهره‌گیری از دو نمایشگر معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد که مکانیزم لولای این وسیله نیز مجددا طراحی شده است.

محصول قبلی ال‌جی می‌توانست تا 180 درجه چرخیده تا به کاربر اجازه دهد نمایشگر خود را در زاویه دلخواه خود تنظیم کند. البته، بخش میانی بین دو صفحه‌نمایش توسط یک بخش نسبتا بزرگ پلاستیکی از یکدیگر جدا شده‌اند که تجربه استفاده از نمایشگر یکپارچه را به کاربر منتقل نمی‌کند.

امیدواریم که ال‌جی با معرفی محصول جدید خود برای استفاده از دو نمایشگر تلفن، مشکل فوق را نیز حل کرده و یا به کم‌ترین میزان برساند. در این میان باید یادآور شویم که بحث استفاده از این نوع لوازم جانبی در مقایسه با تلفن‌های تاشو واقعی متفاوت است.

امید ال‌جی به افزایش میزان فروش توسط اسمارتفون V60 ThinQ

گزارش منتشر شده فوق نشان می‌دهد که ال‌جی قمار سنگینی برروی پرچمداران بعدی خود کرده تا به حداکثر میزان سودآوری برسد. اسمارتفون V60 ThinQ از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و ال‌جی امیدوار است که این موضوع باعث حضور قدرتمندتر در بازار تلفن‌های هوشمند شود.

در این میان، کره‌ای‌ها انتظار دارند که اسمارتفون V60 ThinQ میزان فروش آن‌ها را در سه بازار کره جنوبی، ژاپن و ایالات متحده آمریکا افزایش دهد. البته، با توجه به حضور رقیب قدرتمندی مانند سامسونگ، انتظار می‌رود که رقابت داغی را بین این دو شرکت کره‌ای شاهد باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH