هواوی در سال 2019 تعداد 240 میلیون گوشی هوشمند فروخته است

هواوی در سال 2019 رویدادهای بسیار زیادی را برگزار کرد و دو تا از بهترین گوشی‌های بازار یعنی هواوی P30 پرو و هواوی میت 30 پرو را در اختیار مشتریان قرار داد.

هواوی همچنان درگیر جنگ تجاری بین دولت‌های چین و آمریکا است، اما به‌رغم همه این مشکلات، توانست در سال 2019 تعداد ۲۴۰ میلیون گوشی هوشمند را روانه بازار کند. در این سال همچنین فروش هندست‌های سری P و میت شرکت رشد ۵۰ درصدی داشتند.

Xu Zhijun، رییس هواوی، گفته بود که شرکت برای سال 2019 درآمد حدودا ۱۲۳ میلیارد دلاری را پیش‌بینی کرده بود که رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال 2018 داشت. اما اگر دولت آمریکا شرکت‌های آمریکایی را مجبور به توقف معاملات خود با هواوی نمی‌کرد، این اعداد می‌توانستند چیز دیگری باشند.

گرچه نتایج مالی، مطابق پیش‌بینی‌ها نبود، اما هواوی سعی کرد که شرایط به‌وجودآمده را تحمل کند تا در فرصت مناسب آن را جبران نماید. Xu، هدف شرکت در سال 2020 را توسعه اکوسیستم سرویس‌های موبایلی هواوی به‌عنوان جایگزین سرویس‌های گوگل عنوان کرده است. بدین ترتیب هواوی دیگر مجبور نخواهد بود که به سایر شرکت‌ها وابسته باشد.

دلیل اینکه هواوی در سال گذشته عملکرد خوبی در بازارهایی مانند اروپا نداشت، نبود سرویس‌های گوگل بر روی گوشی‌های جدیدش بود.

هواوی همچنین گفته است که ساعت هوشمند GT2 در طول سه ماه اول بعد از معرفی بیش از ۲ میلیون دستگاه و هدفون فری‌بادز 3 در طول یک ماه اول بیش از یک میلیون دستگاه فروخته‌اند و اپلیکیشن Health شرکت هم در حال‌حاضر هر ماه ۴۰۰ کاربر از ۱۷۰ کشور و منطقه مختلف دنیا دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH