تمام چیزی که تاکنون از ابعاد سامسونگ گلکسی S20 می‌دانیم

سامسونگ در ماه آینده از اسمارتفون‌های سه‌گانه گلکسی S20 رونمایی خواهد کرد. یکی از کاربران انجمن XDA نیز رندر‌های CAD این تلفن‌ها را از سازندگان کیس‌های محافظ دریافت و آن‌ها را توسط یک چاپگر سه‌بعدی چاپ کرده است تا ابعاد آن را با پرچمداران فعلی سامسونگ مقایسه کند.

با مشاهده رندر‌های این کاربر گمان می‌کنیم که تلفن‌های سری گلکسی S20 کمی باریک‌تر بوده و لبه‌های خمیده نسبتا کمی خواهند داشت، هم‌چنین، انحنای پشتی تلفن نیز همانند گوشی گلکسی نوت 10 بوده تا کاربر بتواند راحت‌تر از تلفن خود استفاده کند.

 

در ویدیو منتشر شده به مقایسه ابعاد و اندازه فیزیکی اسمارتفون‌های گلکسی S20 با سایر تلفن‌‌ها پرداخته شده است. در این ویدیو، کیس محافظ پرچمدار جدید سامسونگ با هندست گلکسی S10 مقایسه می‌شود. با وجود این که پرچمدار 2020 سامسونگ کمی بلندتر از برادر بزرگ‌تر خود است، اما به نظر می‌رسد که این تلفن به راحتی در دست کاربر قرار می‌گیرد. به علاوه، انتظار می‌رود که نمایشگر این دستگاه با نسبت تصویر 20:9 باعث افزایش انحنای پنل شود.

اما تلفن گلکسی S20 پلاس نسبت به گلکسی S10 پلاس کمی کوچک‌تر دیده می‌شود. البته، این مسئله نیز یک نقطه مثبت به حساب می‌آید، زیرا برخی از کاربران علاقه زیادی به تلفن‌های جمع و جور دارند. هرچند ابعاد این دستگاه نسبت به نسخه قبلی خود کوچک‌تر شده است، اما در بخش مشخصات فنی شاهد حضور یک اسمارتفون قدرتمندتر خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی S20

نکته‌ای که سازنده این ویدیو به آن اشاره نکرده، دکمه دستیار Bixby است. در یکی از این کیس‌ها هیچ نشانه‌ای از این دکمه وجود ندارد. دکمه تنظیم صدای دستگاه به قسمت پایین دکمه پاور منتقل شده است. تمامی دکمه‌ها نیز در سمت راست بدنه تلفن قرار دارند.

اسمارتفون سامسونگ گلکسی S20 اولترا بهترین و قدرتمندترین عضو خانواده گلکسی S20 است و ما نیز همانند شما مشتاقانه در پی اخبار آن هستیم.

انتظار می‌رود که این تلفن از لحاظ فنی بهترین تلفن باشد، حتی بهتر از وان پلاس 7 پرو و گلکسی نوت 10.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH