پوکو شیائومی به یک برند مستقل تبدیل شده است

از زمان عرضه اسمارت‌فون شیائومی پوکوفون F1 در حدود 2 سال قبل، این محصول کماکان یکی از محبوب‌ترین هندست‌ها در میان مشتریانی است که به‌دنبال خریداری سخت‌افزارهای پرچم‌دار با برچسب قیمتی میان‌رده هستند. استقبال فوق‌العاده از گوشی پوکو و تعلل شیائومی در عرضه مدل جانشین پوکوفون F1 باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد.

در تحولی جدید، مانو کومار جین؛ مدیرعامل شعبه هندی کمپانی شیائومی تائید کرد که اکنون پوکو به یک برند مستقل از شیائومی تبدیل شده و از این پس به‌صورت کاملا مجزا فعالیت خواهد کرد.

“اکنون با هیجان اعلام می‌کنیم که از این پس، پوکو یک برند مستقل خواهد بود. پوکو فعالیت خود را به‌عنوان برند فرعی شیائومی آغاز کرد. این برند اکنون به بلوغ رسیده و هویت مستقلی پیدا کرده است. پوکو F1 یک گوشی بسیار محبوب بود. به باور ما اکنون وقت آن رسیده تا امکان فعالیت مستقل برند POCO را فراهم نماییم.” – مانو کومار جین؛ 17 ژانویه 2020

اخیرا شاهد انتشار اخباری پیرامون ثبت نماد تجاری پوکوفون F2 بودیم؛ موضوعی که مجددا توجه هواداران علاقه‌مند به سری پوکوفون را جلب کرد. پیش از این رویداد، آلوین تسه؛ مدیرکل پوکوفون پیرامون محصولات آینده این برند در سال 2020 جزئیاتی را اعلام کرد. یکی از این محصولات احتمالا همان جانشین پوکو F1 خواهد بود. اکنون با توجه به استقلال برند پوکو می‌توان انتظار داشت که اسمارت‌فون پوکو F2 بالاخره پس از انتظاری طولانی معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH