احتمال معرفی مدل‌های جدید اسمارتفون‌های آنر V30 و V30 پرو

برند چینی آنر مدتی پیش از اسمارتفون‌های V30 و V30 پرو رونمایی کرد. اخبار جدید نشان می‌دهند که این برند درحال کار برروی تلفن‌هایی مانند هندست‌های فعلی خود است. دو تلفن جدید این برند با شماره مدل‌های MOA-AL00 و MOA-TL00 در لیست تاییدیه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) رویت شده‌اند.

آنر V30 پرو

دومین مدل این تلفن تمامی مشخصات تاییدیه TENNA را دارد. با نگاهی به مدل MOA-AL00 به وضوح می‌بینیم که طراحی دوربین عقب آن همانند تلفن V30 است. البته، با مشاهده دقیق‌تر تصویر می‌توان متوجه شد که ماژول دوربین وسط جای خود را به فلاش LED داده است. به نظر می‌رسد که آنر با این کار قصد دارد که تلفن بسیار ارزان قیمتی را روانه بازار کند.

آنر V30 پرو

با بررسی بیشتر تصاویر متوجه شدیم که این دو تلفن به‌ جای بهره‌گیری از نمایشگر دارای حفره (مانند V30 و V30 پرو) از یک صفحه‌نمایش دارای شکاف قطره‌ای استفاده خواهند کرد. بنابراین، یکی دیگر از لنز‌های دوربین سلفی نیز در این مدل از تلفن‌های آنر قربانی می‌شود.

آنر V30 پرو

یکی دیگر از نکات جالب درباره این دستگاه‌ها، وجود یک دکمه پاور معمولی بوده که مدل‌های V30 از سنسور اثرانگشت در این دکمه بهره می‌گیرند. از آن جایی هم که هیچ سنسوری در پنل پشتی دستگاه دیده نمی‌شود، انتظار داریم که تلفن‌های جدید آنر به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شوند. این موضوع نیز یک مسئله طبیعی است، زیرا این تلفن‌ها نسبت به مدل قبلی خود دارای کاستی‌ها و مزایایی خواهند بود. بنابراین، احتمال می‌دهیم که گوشی‌های جدید آنر از پنل OLED استفاده کرده و یا آنر در هیچ کدام از این دو تلفن از سنسور اثرانگشت استفاده نکند.

ما نمی‌خواهیم که مبنای خبر خود را برپایه شایعات و احتمالات خود بیان کنیم، اما با مشاهده تاییدیه MIIT متوجه شدیم که تلفن مدل MOA-AL00 با ابعاد 159.07 در 74.06 در 9.04 میلی‌متر و یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی به همراه باتری 4900 میلی‌آمپر توسط آنر معرفی خواهد شد. هم‌چنین، این تلفن از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. منابع خبری غیررسمی نیز اعلام کرده‌اند که این تلفن از یک شارژر 10 وات برای شارژ باتری خود استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH