زمان انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 برای هندست‌های هواوی اعلام شد

شرکت هواوی در ماه آگوست گذشته از به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 برای نخستین بار رونمایی کرد. از آن زمان تا به امروز، این به‌روزرسانی برای چندین دستگاه مختلف منتشر شده است و امروز غول چینی، برنامه زمانی انتشار جهانی این به‌روزرسانی را اعلام کرد.

انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 برای دستگاه‌های پرچم‌دار طی ماه جاری آغاز می‌شود

در اواخر ماه جاری، کاربران اسمارت‌فون‌های هواوی P30 و هواوی P30 پرو با مراجعه به منوی Software Update در بخش تنظیمات گوشی قادر به دریافت به‌روزرسانی اندروید 10 خواهند بود. این زمان‌بندی در خصوص هندست‌های هواوی میت 20 و میت 20 پرو، هواوی نوا 5T و ورژن غیر 5G اسمارت‌فون هواوی میت 20 ایکس نیز صادق خواهد بود.

در ماه‌های پیش رو هواوی قصد دارد تا به‌روزرسانی اندروید 10 را در اختیار کاربران هندست‌های هواوی میت 20 ایکس 5G و هواوی میت 20 RS پورش دیزاین قرار دهد. در ادامه، مدل‌های قدیمی‌تر هواوی P20 و P20 پرو به‌همراه هواوی میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین و میت RS پورش دیزاین نیز به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد.

همچنین فهرست بلندبالای اسامی هندست‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی EMUI 10 شامل برخی عناوین اقتصادی و میان‌رده نظیر هواوی P30 لایت، میت 20 لایت، نوا 4، نوا 4e، نوا لایت 3، پی اسمارت 2019، پی اسمارت پلاس 2019، پی اسمارت پرو و پی اسمارت Z است.

جهت اطلاع آن‌دسته از افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که هواوی با انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 از یک رابط کاربری به‌روزرسانی شده همراه با انیمیشن‌های جدید، پشتیبانی از سیستم پیمایشی مبتنی بر ژست گوگل، حالت تاریک و اصلاحاتی در زمینه امنیت و کارآیی رونمایی خواهد کرد.

بعلاوه هواوی مشخصا به رونمایی از مشخصه‌ای جدید موسوم به Multi-screen Collaboration (ارتباط میان چندین صفحه) اشاره نموده است. این مشخصه امکان برقراری ارتباط یکپارچه میان لپ‌تاپ‌ها و اسمارت‌فون‌های هواوی را فراهم می‌کند. بعلاوه قابلیت مذکور به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق کامپیوتر، گوشی خود را کنترل کنند و فایل‌های موردنظر را به آسانی میان 2 دستگاه جابه‌جا نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH