عملکرد عالی دوربین آیفون 11 در تست‌های وب‌سایت DxOMark

اسمارتفون اپل آیفون 11 با دریافت 109 امتیاز از وب‌سایت DxOMark در بخش عملکرد دوربین موفق شد تا آیفون XS Max را در هردو بخش تصویربرداری و فیلمبرداری شکست دهد. هم‌چنین، دوربین این تلفن بسیار بهتر از نسل قبلی خود، یعنی آیفون XR است.

آیفون 11 در بخش فیلمبرداری دوربین، تنها یک امتیاز با هندست آیفون 11 پرو مکس اختلاف دارد. این اختلاف بسیار کم باعث می‌شود تا دوربین محصول اقتصادی اپل نیز همانند مدل‌های بالاتر خانواده آیفون 11 به نظر برسد.

امتیاز DxOMark دوربین آیفون 11

باتوجه به اینکه آیفون 11 دارای لنز تله‌فوتو نیست، اما امتیاز بسیار خوبی را در بخش دوربین از خود به ثبت رسانده، به طوری که این امتیاز نزدیک به امتیاز دوربین آیفون 11 پرو مکس بوده است. آیفون 11 نمی‌تواند همانند مدل پرو مکس دارای زوم باکیفیت‌تر باشد و توانایی ثبت تصاویر پرتره را هم ندارد. اما همین اختلاف زیاد در بخش امکانات و اختلاف بسیار کم در بخش امتیازات باعث شده تا یک پارادوکس عجیب بین محصولات اپل را شاهد باشیم.

دوربین اصلی 26 میلی‌متری و لنز التراواید 13 میلی‌متری آیفون 11 عملکردی مشابه عملکرد مدل‌های بالاتر آیفون را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. مقایسه بین تصاویر ثبت شده آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس نیز این موضوع را تایید می‌کند.

دوربین آیفون 11 بین ده اسمارتفون برتر وب‌سایت DxOMark قرار نگرفت، اما امتیاز یکسانی با اسمارتفون‌های قدیمی، مانند هواوی پی 20 پرو، سامسونگ گلکسی نوت 9 و گوگل پیکسل 3 را دریافت کرده است.

برای مشاهده بررسی کامل دوربین آیفون 11 می‌توانید از این لینک استفاده کنید. هیچ بررسی برای دوربین سلفی این دستگاه وجود ندارد. ما نیز احتمال می‌دهیم باتوجه به این که دوربین سلفی فوق از همان سخت‌افزار و نرم‌افزار مدل‌های پرو بهره می‌گیرد، نتایجی مشابه آن‌ها را دریافت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH