تصاویر ماکت‌ مربوط به اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S20 سامسونگ منتشر شد

اخیرا یک فروشگاه ابزارهای جانبی گوشی با نام Mobile Fun دست به افشای برخی اطلاعات زده است. این فروشگاه، ویدیویی منتشر کرده که در آن، ماکت‌ گوشی‌های سه‌گانه سری گلکسی S20 سامسونگ به معرض نمایش گذاشته شده است. پیش‌تر شاهد انتشار تصاویر ماکت‌های سه‌بعدی این هندست‌ها بودیم؛ ماکت‌هایی که بر اساس مدل‌های سه‌بعدی CAD تولید شده بودند. اما این ماکت‌ها در کارخانه‌های چینی جهت آزمایش کیس‌ها و سایر ابزارهای جانبی برای گوشی‌های واقعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قد گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا در مقایسه با مدل‌های پیشین سری S کشیده‌تر است. در واقع اندازه این هندست مشابه با گلکسی‌نوت 10 پلاس بوده و صرفا کمی کشیده‌تر از آن است. طراحی گوشی‌های گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس کمی محافظه‌کارانه‌تر بوده و ارتفاع و پهنای آن‌ها صرفا کمی بیش‌تر از اسمارت‌فون‌های گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس است. این پدیده بدان معناست که کلیه اعضای خانواده گلکسی S20 شاهد افزایش اندازه خواهند بود. با توجه به عدم عرضه مدل e طی سال جاری، گلکسی S20 کوچک‌ترین گوشی سری S ارایه شده طی سال جاری به‌شمار خواهد رفت.

بیرون‌زدگی دوربین در گوشی گلکسی S20 اولترا به میزان قابل‌توجهی ضخیم‌تر و عریض‌تر است. ماکت فاقد برچسب 100x بوده و دوربین تله‌فوتو نیز کاملا گرد است. اما در سایر موارد، آرایش دوربین با تصاویر پیش‌تر لو رفته مطابقت دارد. در ادامه جدول اطلاعات مربوط به بیرون‌زدگی ماژول دوربین در مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S20 نمایش داده شده است. این داده‌ها توسط فروشگاه Mobile Fun اندازه‌گیری شده‌اند:

در حال حاضر خبرهای خوب و بدی برای طرفداران این هندست‌ها وجود دارند. خبر بد این‌که اکنون شاهد حذف جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون هستیم. چنین اقدامی چندان دور از انتظار نبود؛ چرا که پیش‌تر سامسونگ اقدام به حذف جک صوتی هدفون از گوشی‌های نوت 10 نموده بود. خبر خوش این‌که ظاهرا دکمه بیکسبی از سمت چپ بدنه گوشی‌ها حذف شده است.

همچنین اخیرا ویدیوی دیگری با تمرکز بر کیس‌های تولید شده برای مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S20 منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH