اسمارتفون جدید پوکو ایکس 2 سه‌شنبه هفته آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود

برند پوکو پس از اینکه جدایی خود را از شرکت شیائومی اعلام کرد، در جدیدترین اطلاعیه خود گفته است که اسمارتفون جدیدش را با نام پوکو ایکس 2 (Poco X2) در تاریخ 4 فوریه (15 بهمن) رونمایی می‌کند. به نظر می‌رسد که نرخ رفرش نمایشگر و تجربه گیمینگ این تلفن بسیار بالا و خارق‌العاده خواهد بود. در کنار این دو مورد، سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 شرکت سونی هم تجربه عکاسی و فیلمبرداری خوبی را به کاربر منتقل خواهد کرد. به علاوه، استفاده از تراشه قدرتمند شرکت کوالکام به همراه مایع خنک‌کننده سبب افزایش کارایی و عملکرد تلفن در امور پردازشی می‌شود.

پوکو در صفحه توییتر خود برای معرفی تلفن ایکس 2 از هشتگ عجیب “Be Smooth af” استفاده کرده است. هشتگ مذکور، اشاره‌ای به روان بودن این گوشی دارد. یک لینک هم در این پست توییتری وجود دارد که با کلیک برروی آن به صفحه تبلیغاتی پوکو ایکس 2 هدایت می‌شوید. ممکن است که برخی از کاربران، این صفحه تبلیغاتی را بچه‌گانه بدانند، اما به نظر می‌رسد که طرفداران برند پوکو در توییتر علاقه زیادی به این مسئله دارند.

 

با مراجعه به این لینک می‌توانید صفحه تبلیغاتی پوکو ایکس 2 را مشاهده کنید. این تلفن در سه‌‌شنبه هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH