پلی استیشن 5

سونی ممکن است سرویس PlayStation Remote Play را برای نینتندو سوییچ عرضه کند

احتمالا شما هم جزو کسانی هستید که همیشه دوست داشته‌اید یکی از بازی‌های پلی‌استیشن را بر روی نینتندو سوییچ بازی کنید. اما شاید سرویس PlayStation Remote Play سونی این آرزو را در آینده برایمان محقق کند.

اخیرا تصاویری از یک نظرسنجی سونی توسط یکی از کاربران ردیت به نام YouRedditHereFirst منتشر شده که این موضوع را تاحدودی تایید می‌کند.

این تصاویر مربوط به یک نظرسنجی ایمیلی است که توسط سونی درباره قابلیت Remote Play انجام شده است. در این نظرسنجی، سونی از کاربران خود درباره ارایه این سرویس بر روی دستگاه‌های غیرسونی مانند ایکس‌باکس وان یا نینتندو سوییچ و همچنین بر روی دستگاه‌های غیربازی مانند اپل تی‌وی یا اندروید تی‌وی پرسیده است.

برای کسانی که آشنایی چندانی ندارند باید بگوییم که Remote Play‌، یک سرویس استریم بازی شبیه سایر سرویس‌های ابری استریم بازی مانند گوگل استادیا و پروژه xCloud مایکروسافت است که از طریق آن کاربران خواهند توانست بازی‌های پلی‌استیشن 4 خود را بر روی سایر دستگاه‌ها پخش کنند.

البته نظرسنجی سونی هرچند ممکن است نشان‌دهنده علاقه این شرکت به عرضه سرویس مذکور برای پلت‌فرم‌های بیشتری باشد، اما این لزوما به معنای آن نیست که چنین اتفاقی در آینده حتما خواهد افتاد. ارایه سرویس Remote Play، بیشتر به این بستگی خواهد داشت که بازخورد کاربران چه باشد؛ اگر کاربران علاقه‌ای به آن نداشته باشند، سونی ممکن است که هرگز آن را اجرایی نکند. بنابراین، این سرویس هنوز در حد یک پیشنهاد است و باید منتظر ماند و دید که سونی چه برنامه‌هایی برای آن دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH