فورتنایت

فورتنایت بازی کنید و یک میلیون دلار جایزه ببرید!

بازی فورتنایت (Fortnite) فرصتی را برای بازی‌‌بازان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 فراهم کرده تا مقدار زیادی پول نقد را به دست آورند. اپیک گیمز (Epic Games) از رویداد Fortnite Celebration Cup رونمایی کرد. یک جایزه یک میلیون دلاری به همراه لوازم تزئیناتی جدید و منحصربه‌فرد نیز برای این رویداد تعیین شده‌اند. در وبلاگ PlayStation Blog اعلام شده که رقابت‌های بخش انفرادی در 26 و 27 بهمن‌ماه (15 و 16 فوریه)؛ یعنی پیش از عرضه فصل دوم این بازی انجام خواهند شد. هرروز از این مسابقات جایزه‌های متفاوتی را در بر دارد.

در روز اول، بازی‌بازان بسته به جایگاه و رده خود می‌توانند برنده پوسته‌ها، اسپری و یا کلنگ دوسر شوند. سه رده مختلف، سه جایزه گوناگون را پیشنهاد می‌دهند. بازی‌بازانی که در میان 50 درصد بالایی قرار گیرند، برنده اسپری Take Cover شده، آن‌هایی که در میان 25 درصد بالایی قرار می‌گیرند، اسپری Take Cover و کلنگ Wild Accent را به دست خواهند آورد. سرانجام آن‌هایی که در 5 درصد بالایی منطقه خود قرار می‌گیرند، دو جایزه قبلی به‌علاوه پوسته Tango skin را از آن خود خواهند کرد. 

روز دوم این رقابت‌ها به بازی‌بازان این امکان را می‌دهد تا بخشی از جایزه یک میلیون دلاری را از آن خود کنند. کسانی که قصد شرکت در این رویداد را دارند، باید به وب‌سایت Epic Games مراجعه کرده و قوانین را مطالعه کنند. تمامی بازی‌بازان باید بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 بازی کرده و همچنین سطح (level) حساب کاربری آن‌ها نیز باید حداقل 15 باشد. احراز هویت دو عاملی در حساب کاربران Epic Games نیز موردنیاز است.

این رویداد فرصتی بزرگ است که در مقابل بازی‌بازان انفرادی فورتنایت که بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 مشغول بازی هستند، قرار داده شده است. همچنین فرصت‌های بعدی ناشی از پیروزی در این رقابت می‌توانند قابل‌توجه باشند. فقط کافی است که به Kyle “Bugha” Giersdorf؛ کسی که در اولین کاپ جهانی فورتنایت به قهرمانی رسیده است، نگاهی بیندازید. این شخص توانسته که از این طریق به شهرتی جهانی دست یابد. وی توانست که با قهرمانی خود، سه میلیون دلار را به خانه ببرد و همچنین به یکی از چهره‌های معروف ورزش‌های الکترونیکی نیز تبدیل شود. Bugha اخیرا در تبلیغات Super Bowl که مربوط به شرکت غذایی Sabra بوده، دیده شده است.

Bugha تنها ستاره مطرح بازی فورتنایت نیست. برخی از بازی‌بازان دیگر مانند: Tyler “Ninja” Blevins، Ben “DrLupo” Lupo و Jack “CouRage” Dunlop نیز از طریق این بازی به شهرتی گسترده دست یافته‌اند. این بار زمینه برای بازی‌بازان کنسولی فراهم‌شده و باید ببینیم که آیا ستاره‌ای جدید در این بازی ظهور خواهد کرد یا خیر؟

بازی فورتنایت برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی و سیستم‌عامل‌های موبایلی اندروید و iOS عرضه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH