اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 8 و 8 پرو احتمالا در اواخر ماه مارس یا آوریل عرضه خواهند شد

پیش‌تر در اواسط ماه مه سال 2019، کمپانی وان‌پلاس از هندست‌های وان‌پلاس 7 و 7 پرو رسما رونمایی کرد. اما بر اساس یک شایعه جدید این شرکت در سال جاری رویکرد متفاوتی را به‌کار خواهد بست.

بر اساس اظهارات یک خبرچین توئیتری می‌توان انتظار داشت که هندست‌های وان‌پلاس 8 و وان‌پلاس 8 پرو در اواخر ماه مارس یا نهایتا طی ماه آوریل عرضه شوند. این پدیده نشان‌دهنده یک تغییر رویکرد قابل‌توجه برای کمپانی چینی است؛ چرا که اکنون وا‌ن‌پلاس ظاهرا مایل است تا پرچم‌داران جدید خود را با فاصله زمانی نه‌چندان طولانی نسبت به کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ، هواوی، اوپو و شیائومی معرفی نماید.

تصویر احتمالی وان‌پلاس 8

بدیهی است که به صحت و سقم چنین شایعاتی بایستی با دیده تردید نگاه کرد؛ خصوصا آن‌که این شایعه هنوز توسط سایر اشخاص خبرچین نیز موردتائید قرار نگرفته است. با این‌حال با توجه به لو رفتن تصاویر مربوط به اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 8 و وان‌پلاس 8 پرو، عرضه این هندست‌ها در آینده‌ای نه چندان دور کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. هنوز مشخص نیست که آیا هندست شایعه شده وان‌پلاس 8 لایت نیز به‌همراه مدل‌های وان‌پلاس 8 و 8 پرو معرفی خواهد شد یا خیر؛ اما این رویداد منطقی‌ترین سناریوی احتمالی به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH