نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین گلکسی S20 و S20 پلاس را مشاهده کنید

تنها یک روز تا زمان معرفی اسمارتفون‌های پرچمدار سری سامسونگ گلکسی S20 باقی مانده است. اما این مسئله سبب توقف فرآیند انتشار اخبار غیررسمی و شایعات نمی‌شود. به تازگی، نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین گلکسی S20 و لنز 108 مگاپیکسلی گلکسی S20 پلاس منتشر شده‌اند که ما را با کیفیت دوربین این دستگاه‌ها آشناتر می‌کنند. لازم به ذکر است که نمونه تصاویر گلکسی S20 به عنوان تصاویر اولیه ثبت شده‌اند و نمی‌توان آن‌ها را در این مرحله مورد نقد جدی قرار داد.

این تصاویر توسط Max Weinback، یکی از کاربران انجمن XDA در توییتر منتشر شده‌اند. در یکی از این تصاویر نیز حالت شبانه دوربین گلکسی S10 و S20 مورد مقایسه قرار گرفته است. این تصویر از حیاط یک خانه در تاریکی ثبت شده است. دوربین گلکسی S20 با ثبت جزییات بهتر تصویر، یک عکس باکیفیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای درک این مسئله می‌توانید چمن‌ها و خانه‌های دور در تصویر را مشاهده کرده تا از سطح کیفیت دوربین در هنگام ثبت تصاویر در شب آگاه شوید. به نظر می‌رسد که دوربین گلکسی S20 تاحدی برخی از زردی‌های موجود در تصویر را مانند اسمارتفون‌های گوگل پیکسل کم‌ می‌کند، زیرا تمامی خانه‌ها به رنگ سفید دیده می‌شوند.

تصویر مقایسه‌ای دیگر نیز در محیط داخلی ثبت شده و ما را کمی بدگمان می‌کند. طبق گفته‌های Max، اولین تصویر توسط دوربین گلکسی S10 گرفته شده که بهتر از S20 است. دوربین پرچمدار جدید سامسونگ تاحدودی ضعیف‌تر بوده (نویز نسبتا زیادی دارد) و جزییات بهتر و دقیق‌تری را نشان نمی‌دهد. البته، انتظار می‌رود که این مشکل قبل از عرضه رسمی تلفن توسط ارتقا نرم‌افزار دوربین حل شود.

دو تصویر آخر توسط دوربین گلکسی S20 پلاس ثبت شده است. اولین آن با دوربین اصلی و دیگری با زوم ترکیبی 30 برابر گرفته شده است. برای ثبت این تصویر از دوربین اصلی و لنز تله‌فوتو استفاده شده است.

تصویر اول نیز بسیار باکیفیت بوده و جزییات دقیق و پیچیده‌ای را نمایش می‌دهد. نویزهایی هم در تصویر وجود دارند اما برای یک عکس از محیط داخلی طبیعی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH