پاوربانک سامسونگ

سامسونگ از پاوربانک 10000 میلی‌آمپری و یک شارژر فندکی 45 وات رونمایی کرد

شرکت سامسونگ در کنار اسمارتفون‌های جدید سری گلکسی S20 و تلفن تاشو گلکسی Z Flip از دو پاوربانک 10000 میلی‌آمپری و یک شارژر فندکی خودرو 45 وات رونمایی کرد. این شرکت با وجود تمام نگرانی‌هایش درباره اسمارتفون‌های جدید خود، توانست که لوازم جانبی جدیدی به همراه تلفن‌های جدید معرفی کند.

اولین پاوربانک مجهز به یک پد شارژ بی‌سیم استاندارد Qi است که می‌تواند تمامی دستگاه‌های سازگار را تا سرعت حداکثر 7.5 وات شارژ کند. هم‌چنین، دو پورت Type-C این پاوربانک می‌توانند تمامی دستگاه‌های سازگار با USB-PD را تا سرعت 25 وات شارژ کنند.

اما پاوربانک دوم فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم بوده و به جای یکی از پورت‌های USB-C از پورت USB-A برای شارژ باتری دستگاه‌ها بهره می‌گیرد. هر پورت نیز با توان 25 وات فرآیند شارژ را انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد که خروجی USB-C پاوربانک سامسونگ فقط از استاندارد (Power Delivery) PD پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم با قیمت 80 دلار به بازار عرضه می‌شود، اما هیچ جزییاتی درباره قیمت مدل دوم ذکر نشده است. انتظار می‌رود که هردو پاوربانک سامسونگ همراه با تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی S20 روانه بازار شوند.

سامسونگ هم‌چنین از شارژر جدید فندکی اتومبیل با دو خروجی 45 و 15 وات رونمایی کرد. یک پورت USB-C و یک پورت USB-A در این شارژر فندکی تعبیه شده است که خروجی USB-C با توان 45 وات و خروجی USB-A با سرعت 15 وات می‌تواند دستگاه‌های کاربران را شارژ کند.

سامسونگ در معرفی این محصولات خاطرنشان کرد که فقط اسمارتفون‌های گلکسی S20 اولترا 5G و گلکسی نوت 10 پلاس این شرکت از فناوری شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کنند. به اضافه، برای شارژ کردن تلفن‌های خود با این سرعت باید از کابل‌های استاندارد 5 آمپر استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH