سری گلکسی S20 سامسونگ اولین اسمارت‌فون‌های دنیا با تاییدیه USB Fast Charger هستند

سامسونگ اخیرا پرچمداران گلکسی S20 خود را معرفی کرد و حالا این گوشی‌ها تبدیل به اولین اسمارت‌فون‌های دنیا شده‌اند که تاییدیه USB Fast Charger را دریافت می‌کنند. برای دریافت این تاییدیه، دستگاه‌ها باید از قابلیت Programmable Power Supply استاندارد USB PD 3.0 پشتیبانی کنند. این قابلیت به هندست‌ها اجازه می‌دهد تا در عین فراهم آوردن تجربه شارژ سریع برای کاربران، بتوانند حرارت‌های ایجادشده در حین شارژ را نیز بهتر مدیریت کنند. ضمن اینکه، شارژرهای دارای تاییدیه USB Fast Charger، با دستگاه‌هایی که از USB-C و USB PD پشتیبانی می‌کنند، سازگار هستند.

کیسون لی (Kisun Lee) نایب‌رییس راهکارهای شارژ سامسونگ، در این‌باره گفت: گوشی‌های سری گلکسی S20 توانسته‌اند بالاترین استانداردهای USB صنعت موبایل را دریافت کنند. ما معتقدیم که تجربه کاربری راحت، بالاترین ارزش برای یک اسمارت‌فون است و استفاده از یک استاندارد USB PD قدرتمند و امن می‌تواند تعامل‌پذیری متقابل و تجربه شارژ بهینه‌شده را تضمین کند.

جف راونکرافت (Jeff Ravencraft) مدیر گروه صنعتی USB-IF هم گفت: دریافت تاییدیه USB Fast Charger توسط سری سامسونگ گلکسی S20، گواه دیگری است بر خدمات گسترده‌ای که گروه USB-IF برای صنعت موبایل فراهم آورده است. تاییدیه USB-IF به این معناست که دستگاه موردنظر، از استانداردهای مناسب USB تبعیت می‌کند و دارای قابلیت تعامل‌پذیری متقابل با سایر محصولات USB است.

سامسونگ هفته گذشته پیش‌فروش‌های سری جدید گلکسی S20 را آغاز کرد. شما حالا می‌توانید این دستگاه‌ها را از آمازون پیش‌خرید کنید. آمازون، در کنار هر کدام از گوشی‌های گلکسی S20 ،S20 پلاس و S20 اولترا، هدفون گلکسی بادز و شارژر بی‌سیم سامسونگ Duo را هم به‌طور رایگان ارایه می‌کند.

گلکسی S20 اولترا 5G: با این گوشی می‌توانید یک استودیوی سطح‌بالا، پردازش فوق‌سریع و مجموعه کاملی از قابلیت‌های دوربین از جمله زوم فضایی 100x و فناوری هوش مصنوعی بسیار پیشرفته را بر روی یک نمایشگر غرق‌شونده ۶.۹ اینچی Infinity-O در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید آن را به قیمت ۱۳۹۹ دلار در آمازون پیش‌خرید کنید.

سامسونگ گلکسی S20 پلاس 5G: دنیای خود را با این گوشی مجهز به سیستم دوربین‌ پیشرفته، زوم فضایی 30x، شارژ فوق‌سریع، نمایشگر ۶.۷ اینچی Infinity-O، بزرگ‌تر کنید. قیمت این هندست در آمازون ۱۱۹۹ دلار است.

سامسونگ گلکسی S20 5G: این گوشی قدرتمند با نمایشگر ۶.۲ اینچی Infinity-O و قابلیت جدید زوم فضایی 30x، هر امکانی را برای شما فراهم می‌کند. دوربین‌ها، سخت‌افزارهای داخلی و قابلیت‌های نرم‌افزاری آن، همگی در یک طراحی باریک و متعادل‌شده ارایه شده‌اند. شما با ۹۹۹ دلار می‌توانید آن را در آمازون پیش‌خرید کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH